Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «ماهان» به کارگردانی «حمید شاه حاتمی» در برج میلاد تهران در خانه جشنواره در حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «ماهان» به کارگردانی «حمید شاه حاتمی» در برج میلاد تهران در خانه جشنواره در حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی شاه حاتمی تهیه کننده فیلم سینمایی «ماهان» در ابتدای نشست گفت: قرار است تمامی درآمد این فیلم قرار است برای درمان کودکان و بیماران سرطانی تقدیم شود و قرار کپی رایت این فیلم به تمامی سفرای کشورهای دیگر داده شود تا فیلمها را به هر شرایطی در کشور خود اکران کرده و درآمدش را برای بیماران سرطانی کشور خودشان خرج کنند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

وی درباره شرایط ساخت این فیلم گفت: این فیلم با شرایط بسیار سختی ساخته شده است، اما با وجود تمام این سختیها کلا سه میلیارد تومان هزینه برداشته و در شرایط کنونی می دانیم که این هزینه به شدت ارزان است. اینکه بگویند فیلم ماهان سفارشی است مرا به خنده می اندازد، کجای این کار سفارشی است؟ این فیلم سراسر از امید حرف می زند، این فیلم موضوع سرطان را بدون سیاه نمایی نشان می دهد، ما فیلمی سالم را ساخته ایم، فیلم ماهان از طرف خدا به من سفارش شده است. 

هامون قابچی نویسنده اثر در ابتدای صحبت های گفت: ما از ابتدا نمیخواستیم چهره زشت سرطان را نشان دهیم، این فیلم نگاهی استعاری به سرطان دارد تا اگر بیمار سرطانی فیلم را می بیند برایش یادآور روزهای سخت نباشد. 

امیررضا نظری درباره حضورش در فیلم ماهان افزود: من به دفتر این فیلم دعوت شدم، روز اول فیلمنامه را خواندم و قرار نبود من صد در صد حضور داشته باشم، من بعد از عقد قرارداد سعی کردم با افراد سرطانی گفتگو کنم و از آنها کمک کنم. 

علی شاه حاتمی در جواب سوالی که فیلم ماهان را یک تیزر خواند افزود: اگر این فیلم یک تیزر است من سعی می کنم در ادامه با این تیم به تیزرسازی ادامه دهم. فیلم یک مستند است و احساس می کنم در این فیلم کاملا موفق بوده ایم. 

حمید شاه حاتمی در همین رابطه ادامه داد: جدای از کرونا این فیلم با بودجه محدود ساخته شد، قطعا نقد این فیلم خیلی راحت است، اینکه من برخی سوالات را راحت جواب می دهم جسارت نیست، اگر فیلم با مخاطب ارتباط برقرار نکرده یعنی کارم را درست انجام نداده ام.

نگار جوکار درباره حضورش در فیلم ماهان تاکید کرد: من صد در صد از دیدن این فیلم لذت بردم، من تازه وارد سینما شدم و این فیلم تجربه بزرگی برایم بود، این فیلم در لوکیشن های مختلفی ساخته شد، کار با حمید شاه حاتمی و بقیه عوامل جز درس برایم نبود.

وحید رحیمیان درباره ایفای نقشی جدی افزود: برای من این نقش جدی چالش و تجربه است، در هر صورت بازیگری هر نقشی را در بر می گیرد و جدی و کمدی ندارد، من اول فکر کردم نقشم کاملا کمدی است اما بعد از گفتگو با کارگردان فهمیدم که نقش حرفهای زیادی برای گفتن دارد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم ماهان اخبار سینمای ایران فیلم فجر 40

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر اخبار سینمای ایران فیلم فجر 40 فیلم ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران