Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:18:05 GMT

افتتاح ۱۰۶ پروژه در شهرضا به مناسبت دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۷۱۹

افتتاح ۱۰۶ پروژه در شهرضا به مناسبت دهه فجر

سید امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر، ۱۰۶ پروژه در بخش دولتی و خصوصی با اعتبار هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان در شهرستان شهرضا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در خصوص تعداد کل پروژه‌ها، افزود: در حوزه‌های مختلف تعداد ۱۰۲ پروژه افتتاح و بهره برداری و تعداد چهار پروژه کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرضا با اشاره به مستقیم و غیر مستقیم این پروژه‌ها، گفت: جمعاً این پروژه‌ها اشتغال برای یکهزار و ۴۰۴ نفر راهم فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های در سطح شهرستان با حضور مسئولین استانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

جعفری بیان کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چراکه انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها در زمینه‌های مختلفی پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده است.

کد خبر 5416206

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر جعفری دهه فجر مراسم افتتاحیه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف همدان عکس استانها ایلام زنگ انقلاب گرگان سویه اومیکرون کرونا پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد