Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پایان این مسابقات تیم اصفهان با کسب ۱۱۹ امتیاز در مجموعه تیمی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم های فارس با ۱۱۰ امتیاز و تهران با ۹۳ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سه وزن منفی ۷۰، ۷۰ تا ۸۵ و مثبت ۸۵ کیلوگرم در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی و در سه وزن منفی ۸۵، ۸۵ تا ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم در رشته‌های سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج رشته‌های مختلف و نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر می‌باشد.
نفرات برتر در رشته چرخ تیز در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم مقام اول احمد وارسته (آذربایجان شرقی)، مقام دوم محمدرضا درقدمی (خراسان رضوی) و امیرحسین قنبری (فارس) و سیدعلیرضا حسنی (تهران) مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن ۷۰ تا ۸۵ کیلوگرم علی غرقی (فارس) مقام اول، علی میرزاخانی (اصفهان) دوم، امیر ترشیزی (خراسان رضوی) و حمید پرتویار (آذربایجان شرقی)مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم مقام اول به فریدون محمدزاده (خراسان رضوی) رسید و  مقام دوم را  رضا نوروزویجی (زنجان) را آن خود کرد و حسین پشت کوهی (تهران) و علی جعفریان (اصفهان) نیز مشترکا سوم شدند.
در رشته چرخ چمنی در وزن منفی ۷۰ کبلوگرم مقام اول به عباس مرادی‌زاده از (یزد) رسید و  مقام دوم را کاوه کرمانی از (خراسان جنوبی) به دست آورد و صادق باقرپور از (فارس) و علی سبیانی (خراسان رضوی) به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن ۷۰ تا ۸۵ کیلوگرم مقام اول به حمید پرتویار (آذربایجان شرقی) رسید و مقام دوم را علی میرزاخانی (اصفهان) کسب کرد و  مقام سوم به صورت مشترک ب. علی ملکی نژاد از (تهران) و مهدی محرومی از (فارس) رسید.
مقام اول وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم را محمد انتباهی (آذربایجان شرقی) کسب کرد و مقام دوم نیز علی رضوانی (یزد) از آن خود کرد و در نهایت مقام سوم به علی جعفریان از (اصفهان) فریدون محمدزاده از (خراسان رضوی) به صورت مشترک رسید.

در  رشته میل بازی در وزن منفی ۷۰ کبلوگرم  مقام اول را رسول قربانی از (اصفهان) بدست آورد و در  مقام دوم داریوش پورجعفری از (کرمان) ایستاد و مقام سوم مشترک را محمد قیاسوند از (همدان) و سیروان کریم محمد (گلستان) کسب کردند.
در وزن ۷۰ تا ۸۵ کیلوگرم نیز مقام اول به سیدسجاد موسوی (همدان) رسید و در مقام دوم علی‌اکبر خاکدوست (قم) ایستاد و مقام سوم مشترک نیز به مجتبی زنگنه (کردستان) و رضا جعفری (اصفهان) رسید.
در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم مقام اول را مرتضی گلرخ (خراسان رضوی) کسب کرد و در مقام دوم  علی قدسی‌پور از (خراسان شمالی) ایستاد و یوسف جوزا (تهران) و محمدحسن جمشیدیان (اصفهان)مقام سوم مشترک را کسب کردند.

نفرات برتر در رشته سنگ در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم مقام اول را مهدی جمشیدی (تهران) برد و درد مقام دوم نیز از آن محمدرسول رهنمای ماه (فارس) شد ضمن اینکه مقام سوم مشترک به محمدرضا ملک‌محمودی (لرستان) و پیمان جمالی (کهگیلویه و بویراحمد) رسید.
در وزن ۸۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم مقام اول از آن علیرضا گلشیرازی (اصفهان) شد و مقام دوم را عظیم راحمی (فارس) کسب کرد و  مقام سوم مشترک نیز به جواد فرخی (تهران) و محمدصادق راهنما بیک (کرمانشاه) رسید.
در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به ترتیب عادل توانگر از (اصفهان) و رضا قادری (فارس) مقام اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم مشترک به سیدجواد حسینی از (خراسان رضوی) و حمیدرضا کرمی از (همدان) را کسب کردند.

نفرات برتر در رشته کباده در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم مقام اول به محمد خداوردی (کهگیلویه و بویراحمد)، مقام دوم. محمد کفعمی (همدان) و  مقام سوم مشترک به مجید گلپیرا (اصفهان) و میثم رفاهی (قزوین) رسید.
در وزن ۸۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم نیز مقام اول هادی اشرفیان از (تهران)، مقام دوم از محمدرضا نیک (فارس) و مقام سوم مشترک به محمدصادق رهنما بیک (کرمانشاه) و سیدعباس حسینی (چهارمحال و بختیاری) رسید.
در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم مقام اول را  سیدجواد حسینی (خراسان رضوی) و  مقام دوم را  محمدعلی صالحی‌نژاد از (مازندران) کسب کردند و سیدمرتضی درخشنده (چهارمحال و بختیاری) و حمیدرضا هادیان (مرکزی) و سیدمحسن جوادی (فارس) مشترکا سوم شدند.
نفرلت برتر در رشته میل گیری سنگین در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم مقام اول را رضا خداوردی از (کهگیلویه و بویراحمد)، مقام دوم از عبدالرحیم درستی (درستی)و  مقام سوم مشترک را پیمان شمسایی (کرمانشاه) و مهدی قاسمی‌نیا (چهارمحال و بختیاری) به دست آوردند.
وزن ۸۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم مقام اول را جعفر نوری از (همدان)، مقام دوم را حسین راحمی (فارس) و مقام سوم مشترک را عباس مفخم (مرکزی) و اکبر خسروی (البرز) کسب کردند.
و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم  مقام اول به مصطفی مفید (مرکزی) رسید و مقام دوم را محسن زارع (تهران) کسب کرد و حامد رادپور از (کرمانشاه) و اکبر کریمی از (چهارمحال و بختیاری) به صورت مشترک سوم شدند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان آبادان کیلوگرم مقام اول چهارمحال و بختیاری مقام سوم مشترک مقام سوم مشترک مقام سوم مشترک آذربایجان شرقی صورت مشترک کسب کردند برتر در رشته خراسان رضوی مقام اول وزن مثبت مقام دوم نفرات برتر مقام دوم ۸۵ تا ۱۰۰ سوم شدند ۷۰ تا ۸۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین