Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج سازندگی سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را برای متقاضیان ایجاد کارگاه و حلقه های زنجیری ارزش راه اندازی کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار محمد زهرایی در افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی طی سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین از چند سال گذشته موضوعی را تحت عنوان «قطب‌های صنایع تبدیلی» در دستور کار کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این طرح محصولات مزیت دار منطقه‌ای در همه شهرستان‌ها مورد نظر قرار گرفته شده است، ادامه داد: تولید کنندگان این محصولات در تکمیل زنجیره ارزش، تامین، تولید، صنایع، بسته بندی، برندسازی و بازار یابی تحت بسیج به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر قرار می‌گیرند.
سردار زهرایی اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی جهت صدور مجوز‌ها و پروانه‌های بهداشتی، سیب سلامت و مجوز‌های بهره برداری، مابین تولیدکنندگان عزیز در کارگاه اقتصاد مقاومتی و دولت و نهاد‌های صدور مجوز قرار می‌گیرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی همچنین در زمینه‌های آموزش‌های اولیه مهارت آموزی و اعطای تسهیلات کم بهره برای تولید کنندگان شکل پشتیبانی و حمایتی پیدا می‌کند.
وی از شناسایی ۴۳۵ محصول قطب‌های صنایع تبدیلی در کشور خبرداد و گفت: بازوی قطب‌های صنایع تبدیلی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار و اشتغالزا هستند که در شهرستان‌های مختلف با هسته‌های جهادی در زنجیره ارزش کار خود را پیش می‌برند.
سردار زهرایی تصریح کرد: ۲۶۲۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا با یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عضو در سراسر کشور، بدون تصدی گری بسیج، سپاه و نهاد‌ها کاملا به صورت مردم پایه به عنوان بازوی اجرایی و موتور محرکه اقتصاد مقاومتی در قطب‌های صنایع تبدیلی ایفای نقش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه شاهد برگزاری چند صد نمایشگاه محلی، منطقه‌ای و استانی بوده ایم، افزود: امروز به مناسبت دهه فجر نمایشگاه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سطح کشوری در پایتخت برپا شده که این نمایشگاه تا بیست و پنجم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این جنس از نمایشگاه‌ها ارتباط بین سرخوشه‌های قطب‌های صنایع تبدیلی، موفق‌ترین‌های اقتصاد مقاومتی، صندوق‌های قرض الحسنه، دستگاه‌های اجرایی، سرمایه گذاران و اصناف است.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: این ارتباط جهت تسهیل کار‌های تولیدکنندگان مثل تهیه مجوز و ترغیب و تشویق سایرین برای به عرصه آمدن است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: انتقال تجربه بین سرخوشه‌ها و کارگاه‌های اقتصادی مقاومتی در استان‌ها یکی از اهداف دیگر ما از برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده بتوانیم به صورت هوشمند و ساماندهی شده از این عزیزان حمایت کنیم، یادآور شد: بسیج سازندگی سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را برای متقاضیان ایجاد کارگاه و حلقه‌های زنجیری ارزش راه اندازی کرده است.

سردار زهرایی افزود: امیدواریم که با یک کار منسجم، بدون تصدی گری و تکیه بر مردم و پای کار آوردن وزارتخانه‌ها و نهاد‌های متولی، بتوانیم نقش خودمان را در جنگ تمام عیار اقتصادی به عنوان پشتیبانی کننده از افسران و سرداران جنگ اقتصادی که همان تولید کنندگان هستند را ایفا کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید نقش خود را در جنگ تمام عیار اقتصادی ایفا کنیم، مطرح کرد: از همه عزیزان در وزارتخانه ها، اصناف، بازاریان، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان دعوت می‌کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند تا بتوانند در رفع مشکلات تولیدکنندگان کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افتتاح زهرایی سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی قطب های صنایع تبدیلی اقتصاد مقاومتی سردار زهرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان