Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:22:18 GMT

گران‌فروشی ۹۰۰ تن فرآورده گوشتی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۴۴۵

گران‌فروشی ۹۰۰ تن فرآورده گوشتی کشف شد

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: گران‌فروشی ۹۰۰ تن فرآورده گوشتی در خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش مشرق، بهزاد منصوری اظهار کرد: تخلف این واحد در راستای بازرسی از واحدهای عمده‌فروش و توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی کشف و با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی تصریح کرد: همچنین یک واحد خدماتی پارکینگ خودرو به علت اضافه دریافتی (گران‌فروشی) از یک هزار و ۵۰۰ خودرو با تشکیل پرونده تخلفاتی به رقم یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال راهی تعزیرات حکومتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: ۱۰ ماهه امسال ۱۵ هزار و ۳۹۸ بازرسی از بازار لرستان انجام، پنج هزار و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است و واحدهای متخلف ۶۴۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

منصوری اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم‌فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درجه قیمت یا ارائه فاکتور و رعایت نکردن موازین بهداشتی، مراتب را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت لرستان سازمان صمت تخلف خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان