Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:10:25 GMT

آمار کرونا هرمزگان ۱۴ بهمن؛ ۲ فوتی و ۱۱۲ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۵۲۵

آمار کرونا هرمزگان ۱۴ بهمن؛ ۲ فوتی و ۱۱۲ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از ابتلای ۱۰۶ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز پنجشنبه _چهاردهم بهمن ماه _ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده که ۲۶۹ بیمار در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بستری‌های آی. سی.یو ۲۸ نفر بود که حال هفت نفر آن‌ها وخیم است، همچنین هشت هزار و ۹۷۴ نفر در منزل قرنطینه هستند و در این بازه زمانی دو نفر فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران دو هزار و ۴۷۸ نفر فوتی مثبت قطعی کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

کد خبر 553318

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان آمار کرونا در هرمزگان استان هرمزگان وضعیت کرونا در هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا در هرمزگان کرونا در هرمزگان ابتلا به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرونا دلتا ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان