Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:41:29 GMT

مدیر‌کل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۵۲۸

مدیر‌کل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

گروه استان‌ها – رضا هدایتی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان معرفی و از خدمات سید‌محمد واعظی‌نژاد تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان امروز با حضور شهری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: 80 درصد مدارس کشور مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی شده است.

شهری تصریح کرد: در کنفرانس بین‌المللی مدرسه امن که با حضور کشور‌های مختلف از سراسر جهان در تهران برگزار شد معاون دبیرکل سازمان ملل عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران جزو کشور‌های برتر در حوزه فضا‌های آموزشی امن و حتی درمانی امن در دنیا محسوب می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ایران و حتی جهان اسلام مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش است و امروز استان کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام می‌شناسند.

در این مراسم رضا رضایی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بی‌بدیلی است که می‌تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند گفت: آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه پایدار و بستر اصلی تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای آینده کشور است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی شد 3 روستای برتر قرآنی استان کرمان معرفی شدند مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی شد

وی با اشاره به اینکه اقدامات موثر نوسازی و تجهیز مدارس در کنار نظام تعلیم و تربیت لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است خاطر‌نشان کرد: عدالت آموزشی یکی از دستاورد‌های انقلاب در حوزه آموزش و پرورش است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی مدارس در دور افتاده‌ترین منطقه استان کرمان حتی با وجود یک دانش آموز فعال هستند و معلم تنها نماینده دولت در آن مناطق است.

به گزارش تسنیم در آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان رضا هدایتی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان معرفی و از خدمات سید‌محمد واعظی‌نژاد تجلیل شد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس استان کرمان سازمان نوسازی مدارس استان کرمان توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان استان کرمان معرفی شد آموزش و پرورش تجهیز مدارس مدارس کشور مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل