Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مراسم معارفه “پیر امریک اوبامیانگ” عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد و این مهاجم گابنی در نشست خبری خود، به نکات مختلفی اشاره کرد.

اوبامیانگ ابتدا خوشحالی خود را بابت انتقال به بارسا نشان داد و اظهار داشت: مشتاق آمدن به بارسلونا بودم و به همین دلیل از صبح به اینجا آمدم. پیش از امضای قرارداد باید کارهای زیادی انجام می‌دادیم، اما حالا بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دقیقه پیش از پایان مهلت نقل‌وانتقالات قرارداد بستیم و رویایی بود که برای من تعبیر شد.

وی در خصوص هماهنگی شرایط خودش و بلوگرانا تصریح کرد: هر بازیکنی که به بارسلونا می‌آید، باید خودش را با شرایط باشگاه وفق بدهد. بارسا کیفیت بالایی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌کند. باید به سبک بازی بارسلونا عادت کنم و همین اتفاق می‌افتد.

مهاجم بارسلونا با ابراز امیدواری به اینکه با گل‌های خودش به آبی‌واناری‌ها کمک کند، بیان کرد: بارسلونا باشگاهی بزرگ است که باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. ما هر کاری می‌کنیم که به رقابت برای کسب این جام ادامه بدهیم و تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

اوبامیانگ درباره اختلافاتش با باشگاه آرسنال که باعث شد بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها از او گرفته شود، خاطرنشان کرد: ‌ماه‌های پایانی دوران حضورم در آرسنال دشوار بود که این شرایط در فوتبال پیش می‌آید. من هرگز نمی‌خواستم کار اشتباهی انجام بدهم و مشکلم فقط با آرتتا بود. من آمادگی بازی کردن داشتم و این را به سرمربی تیم گفتم، اما نمی‌توانم حرف دیگری بزنم.

لالیگا پس از لوشامپیونه، بوندس‌لیگا و لیگ جزیره، چهارمین لیگ معتبر دنیاست که اوبامیانگ در آن بازی خواهد کرد. وی در خصوص این موضوع عنوان کرد: خوش‌شانس بودم که در لیگ برتر بازی کردم. اکنون علاقه‌مند هستم که کارم را آغاز کنم و آمادگی بالایی دارم. همیشه رویای بازی در لالیگا را داشتم و این فرصتی باورنکردنی است. بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست.

مهاجم جدید بارسلونا در خصوص اینکه پیش‌تر نقل قولی از وی منتشر شده بود که وی، بازی کردن در رئال مادرید را رویای خودش دانسته بود، گفت: زمانی که کوچک هستید، خانواده چیزهایی به شما می‌گویند و شما هم می‌پذیرید. پدربزرگم از بازی کردن من در بارسلونا خوشحال می‌شود. خانواده من در شهر آویلا هستند و پدربزرگ من طرفدار اتلتیکومادرید است. به همین خاطر گفتم یک روز در رئال مادرید بازی می‌کنم، اما حالا می‌خواهم در تیم بارسلونا به میدان بروم.

دیگر سوال خبرنگاران از مهاجم گابنی بارسلونا، به هم‌تیمی سابق او در دورتموند مربوط می‌شد. اوبامیانگ در خصوص شرایط این بازیکن اظهار داشت: دمبله خیلی خوب تمرین می کند. امیدوارم او و باشگاه راه حلی برای آینده پیدا کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آرسنال آرسنال بارسلونا پیرامریک اوبامیانگ بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، تیم ما لحظه‌ها را از دست داد و بازی را واگذار کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  

وی در مورد درگیری امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن گفت: فیلم این حرکت درآمده است. واقعاً حرکت زشتی است و فکر می‌کنم مدیران و مربیان و سرمربی استقلال این حرکت را تأیید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۰ یا ۲۲ سال دارد و به خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید وارد شود و تصمیماتی بگیرد که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین حرکتی را انجام دهد. کمیته انضباطی حکمی دهد که جلوی تنش را بگیرد، چون این تنش‌ها وارد سکو‌ها می‌شود.  

هافبک تیم ذوب‌آهن افزود: در مورد داوری هم درست است می‌گویند بازیکنان در مورد داوری صحبت نکنند ولی صحنه روزبه چشمی را نگاه کنید. او حداقل سه بار باید در این بازی اخراج می‌شد. آقای ناظمی داور این بازی در بازی با هوادار خطای مشابه را به من کارت زرد داد. به هر حال در هفته‌های آخر باید بازیکنان و مربیان تمرکز کنند. من فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. تیمی نمی‌تواند بازی خودش را ببرد و به تیم ما حرف می‌زند. ببینید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند و بیانیه نمی‌دهد. بالاخره یک جا یاد بگیرید و ذوب‌آهن را الگوی خودتان قرار دهید.  

فیلم کامل صحبت‌های کامیابی‌نیا را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم