Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@22:15:03 GMT

سگ‌های ولگرد به‌زودی جمع‌آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۷۲۴

سگ‌های ولگرد به‌زودی جمع‌آوری می‌شوند

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در سطح شهرستان اهواز به زودی جمع‌آوری می‌شوند. حسن مرادی اظهار کرد: وجود سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و معابر عمومی یکی از مشکلاتی است که بهداشت و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند و دادستانی اهواز از باب وظیفه رعایت حقوق عامه به این امر ورود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به مدت چند هفته است که پیگیر جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و ولگرد هستیم و جلسات متعددی با استانداری برگزار شده است که در هفته‌های آینده، طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی حدود دو هزار سگ ولگرد از سطح معابر اهواز کلید می‌خورد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه پنج هزار و ۳۱۹ مورد حیوان گزیدگی داشتیم که همه آن‌ها درمان شده‌اند؛ هزینه درمان برای هر نفر هم بالغ بر ۱۰ میلیون تومان است.

سید محمد علوی اضافه کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت سگ‌های ولگرد و خطرات روانی و جسمی ناشی از ازدیاد جمعیت سگ‌های ولگرد اقداماتی از جمله طرح و بررسی موضوع در پنج جلسه ساماندهی حیوانات بلاصاحب در استانداری خوزستان برگزار شده و طرح موضوع در جلسات شورای سلامت و کمیته‌های کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در فرمانداری و شهرداری‌های شهرستان‌های تحت پوشش انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان عنوان کرد: طبق آخرین پیگیری انجام شده سایت پارک شهروند اهواز صرفاً دیوارچینی شده و هر دو همراه با سایت صفیره در حال حاضر غیرفعال هستند.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سگ های ولگرد سگ جمع آوری سگ کشی سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشور‌ها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشور‌های ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این ۸ کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم