Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@02:14:51 GMT

رئیس رژیم صهیونیستی ماه مارس به ترکیه می رود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۹۰۷

رئیس رژیم صهیونیستی ماه مارس به ترکیه می رود

رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، رئیس رژیم صهیونیستی اواسط ماه مارس به ترکیه سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در اواسط ماه مارس به ترکیه سفر خواهد کرد و این سفر شاهد رایزنی در خصوص روابط دوجانبه و ارزیابی آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان در ادامه افزود، روابطی که ترکیه به دنبال برقراری آن با اسرائیل است براساس سود متقابل بنا شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال همکاری بین ترکیه و رژیم صهیونیستی در مسائل منطقه‌ای، گفت، هدف این است که با رویکردهای مثبت پیشرفتی حاصل شود و آنکارا تمامی تلاش خود را خواهد کرد که این امر بر اساس سود متقابل باشد.

رئیس جمهوری ترکیه در خصوص امضای قرارداد بین این کشور و رژیم صهیونیستی در زمینه انرژی تصریح کرد: قبل از هر چیز، ما سیاستمدار هستیم و به عنوان سیاستمدار به دنبال برقراری صلح هستیم نه نزاع و درگیری و اگر نفت وسیله صلح باشد از آن استفاده خواهیم کرد و اگر ابزار صلح نباشد، قطعا این تصمیم به هر دولت مربوط می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران