Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۰ به وقت محلی امروز ۱۵ بهمن در ورزشگاه آشیانه پرنده پکن برگزار می‌شود.

کاروان اسکی ایران با سه نماینده عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در اسکی آلپاین و دانیال ساوه شمشکی در اسکی صحرانوردی در این دوره از بازی‌ها حضور دارند.

پیش از این قرار بود سید ستار صید المپین باسابقه اسکی صحرانوردی به این بازی‌ها اعزام شود که به علت مثبت شدن تست کرونا در وی و مصطفی میرهاشمی مربی اسکی صحرانوردی، دانیال ساوه شمشکی و محمدتقی شمشکی جایگزین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مسابقات نمایندگان اسکی ایران در بازی های المپیک زمستانی عبارت است از:

اسکی آلپاین:

عاطفه احمدی: مارپیچ کوچک (۹ فوریه -۲۰ بهمن)

حسین ساوه شمشکی: مارپیچ بزرگ (۱۳ فوریه -۲۴ بهمن) و مارپیچ کوچک (۱۶ فوریه -۲۷ بهمن)

اسکی صحرانوردی:

دانیال ساوه شمشکی: ۱۵ کیلومتر کلاسیک (۱۱ فوریه -۲۲ بهمن)

گفتنی است بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از ۴ تا ۲۰ فوریه (۱۵ بهمن تا اول اسفند) در پکن چین برگزار می شود.

کد خبر 5416321

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی بازي هاي المپيك زمستاني مراسم افتتاحیه تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات جام جهانی 2022 قطر مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون مسابقات انتخابی جام جهانی حمید سجادی دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی اسکی صحرانوردی المپیک زمستانی ساوه شمشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است

در سالهای اخیر و بعد از مسابقات جهانی 2021 که علیرضا سرلک با خوش شانسی مدال نقره گرفت، کشتی گیران آزادکار ما در این وزن به سختی شکست خورده اند.

به گزارش طرفداری، علیرضا سرلک، احمد جوان، میلاد والی زاده و ابراهیم والی زاده 4 مدعی ما در وزن 57 کیلو هستند که در مسابقات جهانی، بازیهای آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ناکام بوده اند.

آخرین شانس ما برای حضور در المپیک 2024 به مرحله آخر برمی گردد که قرار است در خرداد ماه برگزار شود و البته این بار علیرضا سرلک نماینده ماست که به نظر می رسد نباید شانس زیادی برای او قائل شویم.

سرلک کشتی گیر خوبی است اما وزن 57 کیلوی ما از درون تهی شده است. ما در سبک وزن در ادوار گذشته شانس بالایی داشته ایم اما این بار کم شانس ترین مرد ما در 2 سال اخیر همین کشتی گیران سبک وزن هستند. کار علیرضا سرلک برای گرفتن سهمیه در آخرین مرحله انتخابی بسیار سخت است و به نظر می رسد اگر معجزه ای در کار نباشد، ما در المپیک پاریس در وزن 57 کیلو سهمیه نخواهیم داشت و در نهایت تیم ملی کشتی آزاد با 5 نفر راهی مسابقات المپیک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • حمله به منتقدان جود بلینگام: منصف باشید!‏
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس