Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:34:33 GMT

هلند خود را برای کمبود منابع انرژی آماده می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۴۷۴

هلند خود را برای کمبود منابع انرژی آماده می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه و دفاع هلند روز پنجشنبه اعلام کردند که دولت هلند باید برای کمبود احتمالی ذخایر گاز ملی در بحبوحه تشدید بحران اوکراین از طریق تنوع بخشیدن به تأمین کنندگان انرژی آماده شود.

این وزارتخانه‌ها در نامه‌ای به مجلس نمایندگان اعلام کردند که امنیت عرضه گاز را در سطح ملی و اروپایی به دقت زیر نظر دارند و ذخایر گاز اتحادیه اروپا در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت اوکراین در چند ماه گذشته پس از اینکه ایالات متحده و متحدانش روسیه را به آماده شدن برای حمله به همسایه خود متهم کردند، بدتر شده است.

روسیه بارها وجود برنامه‌هایی برای حمله به هر کشوری را رد کرده، اما گفته است که این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که هر طور که صلاح می‌داند، نیروها را به داخل خاک مستقل خود منتقل کند. روسیه همچنین هشدار داده است که برنامه‌های ناتو برای گسترش بیشتر به سمت شرق، از جمله در اوکراین، تهدیدی برای امنیت ملی این کشور است.

کد خبر 5416339

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت هلند وزارت خارجه مجلس اوکراین ایالات متحده روسیه اتحادیه اروپا هلند ناتو ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ولادیمیر پوتین ناتو ایران امارات متحده عربی مسکو جو بایدن ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • کمبود این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • ناسا برای طوفان‌های شدید خورشیدی در مریخ آماده می‌شود
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه