Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سید مصطفی فلاح در نشست مشترک با مدیران اپراتور رایتل ،گفت: برای اولین بار در کشور ظرفیت اپراتور رایتل برای توسعه مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی‌های فنی و تایید مجری طرح USO به منظور گسترش و بهبود وضعیت ارتباطی برخی از روستا‌های مازندران ظرفیت این اپراتور در خدمت مردم مناطق روستایی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری اپراتور رایتل بررسی فنی وکارشناسی وضعیت ارتباطی و امکان ارائه خدمات ارتباط همراه در بیش از ۱۰۰ روستا استان از محل پروژه USO انجام گرفت و بهبود پوشش ارتباطی همه روستا‌های استان نیز در سه بخش نصب سایت‌های جدید، ارتقاء تکنولوژی سایت‌های ۲G و همچنین بهینه سازی برخی از سایت‌های موجود بررسی شد.

به گفته سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گسترش عدالت ارتباطی و دسترسی همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات و دستیابی به اینترنت پر سرعت در تمامی مناطق استان از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات است و برنامه ریزی لازم جهت تحقق این امر اداره­ کل در استان صورت گرفته و تحقق این مهم در حال پیگیری است.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را ارائه می‌کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپراتور رایتل روستا های مازندران مخابرات مازندران شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون