Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که قرار بود سردار از ابتدای فصل آینده در ترکیب لورکوزن به میدان برود اما در نهایت کشمکش میان او و باشگاه زنیت که از امضای این قرارداد حیرت زده و خشمگین بود، باعث شد تا باشگاه آلمانی با پرداخت رقم چهار میلیون یورویی، زودتر از موعد آزمون را به خدمت بگیرد.

روز گذشته تصاویری از حضور مهاجم ایرانی در فرودگاه لورکوزن منتشر شد تا مشخص شود او با پشت سر گذاشتن قرنطینه راهی ایالت وستفالن آلمان شده تا به اردوی «شیرها» ملحق شود و بامداد جمعه تصاویر او در استادیوم اختصاصی بایرلورکوزن روی خروجی توییتر این باشگاه قرار گرفت تا شماره کیت آزمون هم رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب آزمون که در کنار زیمون رولفس این عکس را ثبت کرده، از این پس پیراهن شماره ۹ بایرلورکوزن را برتن خواهد داشت و با این کیت در ترکیب خط حمله این تیم قرار می‌گیرد.

نکته جالب اینکه رولفس مدیرورزشی بایرلورکوزن که برای سالهای طولانی در ترکیب این تیم حضور داشت و حالا در رده مدیریتی فعالیت می‌کند، در سایر تصاویر مربوط به امضای قرارداد آزمون هم حضور داشته و احتمالا سردار بیش از سایر اعضای باشگاه با او آشنا باشد.

این پیراهن که اغلب برتن مهاجمان شناخته شده لورکوزن بوده، پیش‌تر در اختیار آندره شورله مهاجم معروف آلمانی قرار داشت و پیش از آن هم در فصل ۲۰۰۶-۰۷ دیمیتر برباتف مهاجم بلغارستانی که سپس به منچستریونایتد پیوست، با این پیراهن درخشید.
بیشتر بخوانید: توضیحات سرمربی الجزیره پس از برد پر گل در جام جهانی باشگاه‌ها عکس پدر،پشت زمینه کامپیوتر پسر/عکس سال‌ها قبل دسته گل مدیریتی آبی ها؛ حذف استقلال، بهت آسیا!

۲۵۷ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوندسلیگا تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟