Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:36:04 GMT

۲ سینمای ارومیه میزبان فیلم‌های جشنواره فجر است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۳۷۵

۲ سینمای ارومیه میزبان فیلم‌های جشنواره فجر است

گروه استان‌ها- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: فیلم‌های جشنواره فجر امسال در ۲ سینمای ارومیه اکران می‌شوند. - اخبار استانها -

علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، در رابطه با اکران فیلم های سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماها، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر از امروز در سینماهای انقلاب و ایران ارومیه اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اکران فیلم‌ها، گفت: مصوبه ستاد مدیریت و کننرل کرونا برای اکران فیلم‌ها 50 درصد ظرفیت سالن‌ها است اما اکران با صندلی‌های 2 در میان انجام خواهد شد تا سلامتی همشهریان عزیز در خطر نباشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در رابطه با نحوه تهیه بلیط گفت: تهیه بلیط به صورت آنلاین از سایت‌های ایران تیک و گیشه 7 سینما تیکت است و علاقمندان می‌توانند با این روش نسبت به تهیه بلیت‌های اکران جشنواره اقدام کنند.

ویژه برنامه «نردبان» برای جشنواره فیلم فجر با حضور مستندسازان منتخب10 پیشنهاد مدیر بخش فرهنگی جشنواره فیلم فجر برای تغییر بنیادین در آن

وی ابراز داشت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها باعث پررونق‌تر شدن سینماها می‌شود و باید در این زمینه همکاری و توجه بیشتری به ظرفیت سینمایی استان‌ها شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی جشنواره فیلم فجر اکران فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر