Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش ارجمندزاده  در گفت و گو با ایرنا افزود:  برای فاز اجرایی این پروژه ها در سال آینده ،هماهنگی های لازم با سازمان بنادر و دریانوردی  به منظور تامین اعتبار انجام خواهد شد.

وی اظهارکرد: با اجرای این طرح‌های توسعه ای ،  هر سه بندر  را به شکلی از خور خارج  خواهیم کرد که  امکان توسعه های آینده برای آنها میسر شود و محدودیت های خور  برای تردد و تجارت دریایی در آینده رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمندزاده گفت: برای لایروبی موقت نیز برای هر سه بندر ، پروژه هایی جداگانه تعریف خواهیم کرد.

وی  در خصوص ساماندهی شناورها، افزود: آئین نامه جدید بصورت غیر رسمی اعلام  شده اما  منتظر ابلاغ رسمی آن طی مکاتبه از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم تا با اجرای آن ،مشکلات همه کسانی که متقاضی ساماندهی هستند حل شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:   اولین اسکله شناور تفریحی و گردشگری استان بوشهر در بندر گناوه  به میمنت دهه فجر  روز گذشته ه بهره برداری رسید  و دو اسکله دیگر  مربوط به بنادر کنگان و دیلم تا پایان سال تکمیل و افتتاح خواهند شد.

وی اظهارداشت: مشابه همین اسکله برای بندر دیر نیز پیش بینی شده است که فاز مطالعاتی آن به پایان رسیده و سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: اسکله شناور تفریحی گردشگری بندر گناوه داری ۲۰ متر طول و ۵ متر عرض و قابلیت پهلوگیری سه فروند شناور تفریحی بصورت همزمان را دارد.

ارجمند زاده افزود: حداکثر شناوری که از نظر آبخور قابلیت پهلوگیری در کنار این اسکله را دارا می شود، با آبخور ۴ متر است که  قابلیت جابجایی ۱۰۰ گردشگر را دارند.

وی گفت:  یکی از خصوصیات این اسکله ها طراحی آنها بوده که امکان پهلوگیری برای قایق‌های کوچک نیز در کنار آن امکان پذیر است.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح طرح سازمان بنادر و دریانوردی گناوه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح طرح سازمان بنادر و دریانوردی بوشهر افتتاح طرح سازمان بنادر و دریانوردی گناوه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دیدار با رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: درخواست سفر دوم به خراسان شمالی مطرح شد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار ضمن تشریح برکات سفر اول و وضعیت مصوبات سفر برای سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان شمالی دعوت انجام شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای تکمیل برخی مصوبات باقی مانده سفر، وزارتخانه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: رییس دفتر رئیس جمهور نسبت به هر مورد مهم مطروحه قول مساعد داد.

کد خبر 6098885

دیگر خبرها

  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد