Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:18:48 GMT

امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۴۴۱

امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار خواهد شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی اعلام کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، کلیه امتحانات هفته آینده دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته ای فعالیت های حضوری در مراکز آموزشی، کلیه امتحانات هفته آینده دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که تصمیم برای نحوه برگزاری امتحانات طی هفته های آینده نیز بر اساس رنگ بندی شهرها اتخاذ و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی علوم پزشکی امتحانات دانشگاه علوم پزشکی امتحانات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه های خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود