Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسن مرادی می گوید: وجود سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و معابر عمومی اهواز از مشکلاتی است که بهداشت و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند و دادستانی اهواز از به این امر ورود کرده است.

او گفت: از چند هفته پیش پیگیر جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در اهواز هستیم و نشست‌هایی با مسئولان استانداری برگزار شده است که در هفته‌های آینده، طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی حدود ۲ هزار سگ ولگرد از سطح معابر اهواز کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود ثابت قدم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز نیز اعلام کرده است: برای مقابله با اقدام برخی افراد در ایجاد مزاحمت برای گروه‌های جمع آوری این حیوانات از دادستانی درخواست کمک و ورود به این معضل کرده‌ایم.

طبق اعلام رییس مرکز بهداشت خوزستان سالانه ۷ هزار گازگرفتگی سگ در این استان رخ می‌دهد که هر گازگرفتگی سگ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال برای بهداشت هزینه در بر دارد.

چند روز پیش یک استاد دانشگاه آزاد اهواز در جریان حمله سگ‌های ولگرد در حالی که برای فرار از دست این حیوانات تلاش می کرد با یک خودرو تصادف کرد و در نهایت جان خود را از دست داد.

اما در سوی دیگر نگرانی‌هایی از سوی برخی شهروندان در خصوص رخدادهای پس از جمع آوری سگ ها وجود دارد.

اگرچه شهرداری میگوید سگهای ولگرد را پس از جمع آوری به پناهگاه حیوانات پارک شهروند منتقل میکند و در حال راه اندازی مجدد مرکز عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد سگ های بی صاحب جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

ساختمانی در خیابان زمرد واقع در محله اندیشه شهر تبریز مدتهاست به صورت نیمه کاره رها شده است. اما مشکلی که شهروندان را آزرده خاطر کرده است وجود سگ‌های ولگرد در این ساختمان است به طوری که آسایش را از آنها سلب کرده و موجب وحشت ساکنان این محله شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خسته نباشید. مدتی است ساختمانی نیمه کاره در خیابان زمرد محله اندیشه شهر تبریز نیمه کاره رها شده است. در این ساختمان نیمه کاره سگ‌های ولگرد زیادی جمع می‌شوند و ساکنان جرات تردد در معابر را ندارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز