Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:09:32 GMT

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم!

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۵۲۷

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم!

جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد، ادعای رالف رانگنیک مبنی بر این که کمی زمان خواسته تا ذهنش را مرتب کند رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"،" لینگارد در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در یونایتد پشت سر نگذاشته و به دنبال جدایی از این تیم بود اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در این تیم ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ساعاتی پس از مطرح شدن دلیل غیبتش در دیدار جمعه شب برابر میدلزبورو در جام حذفی انگلیس از سوی رانگنیک، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت:« جسی از من و باشگاه درخواست کرد که اگر ممکن است چند روزی استراحت به او بدهیم تا بتواند تا بتواند ذهنش را مرتب کند. فکر می‌کنم او روز دوشنبه بار دیگر به تمرینات برمی‌گردد و پس از آن به عضو ثابتی از این تیم تبدیل خواهد شد.»

 

 

با این حال لینگارد با رد این اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی آلمانی مدعی شد که او در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و در واقع این باشگاه بوده که از خواسته کمی استراحت کند.

این مهاجم در این باره نوشت:« باشگاه به من توصیه کرد که به دلایل شخصی کمی استراحت کنم و تعطیلی داشته باشم! اما ذهن من کاملا آماده و مرتب است و من همیشه وقتی به تیم فراخوانده شوم بازیکنی حرفه‌ای خواهم بود و تمام تلاشم را در زمین بازی برای یونایتد به کار می‌گیرم.»

گفته می‌شود لینگارد از اظهارات رانگنیک که مدعی شده او شخصا و علیرغم داشتن پیشنهاد از سوی نیوکاسل و وستهام خواهان ادامه حضور در یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده نیز تعجب کرده است.

 

منچستر یونایتد جسی لینگارد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد جسی لینگارد رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندس‌لیگا باید از آینتراخت فرانکفورت میزبانی کند.

در هفته گذشته شایعاتی مطرح شد که رالف رانگنیک می‌خواهد جانشین توماس توخل شود. رانگنیک تماس از سوی بایرن را تایید کرد اما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

توخل که قرار است بایرن را در پایان فصل ترک کند، اعلام کرد به این شایعات توجهی ندارد و با یک شوخی به آن واکنش نشان داد.

توماس توخل درباره بازی مقابل فرانکفورت به عنوان آزمون پیش از رویارویی با رئال مادرید گفت:"نمی‌توانیم برای بازی رئال مقابل فرانکفورت چیزی را تمرین کنیم، شرایط کاملا متفاوت است. مقابل فرانکفورت و اشتوتگارت، بازی با مادرید زیاد قابل توجه نیست. بله بازی رئال را پیش رو داریم اما در حال حاضر باید به فرانکفورت و اشتوتگارت نگاه کنیم. ما باید این را بپذیریم. می‌خواهیم فردا یک عملکرد عالی داشته باشیم چون به امتیاز نیاز داریم و می‌خواهیم شتاب خود را حفظ کنیم. بنابراین، ما قدم به قدم پیش می‌رویم و تیم را برای فردا به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنیم."

وضعیت بازیکنان؟

دایوت اوپامکانو متأسفانه در تمرینات از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است. این خیلی دردناک است و او برای بازی فردا وضعیت مشخصی ندارد. باید صبر کنیم. سرژ گنابری روز سه شنبه در دسترس خواهد بود. فکر می‌کنم او بازی می‌ککند و گل می‌زند. ما هر روز وضعیت لروی سانه را بررسی می‌کنیم. او به صورت انفرادی تمرین می‌کند، فعلا نمی‌توانم زمان بازگشت او را پیش بینی کنم‌.

درخواست هواداران بایرن مبنی بر ادامه همکاری؟

از نظر من این اتفاق دلپذیری است که هواداران می‌خواهند من را در اینجا نگه دارند. اما این در حال حاضر اولویت من نیست. در 11 روز آینده نمی‌توانم به چیزی جز فوتبال، درباره بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر کنم. ظرفیت فکر کردن به موضوع دیگری را ندارم. باید تمرکز کامل داشته باشیم و هر روز برای ما یک روز مهم است.

وضعیت جمال موسیالا؟

او فردا بدون هیچ دردسری از ابتدا بازی می‌کند. احساس خوبی دارد و خوب تمرین کرده است. او همیشه برای ما یک بازیکن کلیدی است.

وضعیت فعلی بایرن مونیخ؟

فردا امتحانی داریم که باید پاس کنیم. یا اینکه می‌توانیم الان در مورد همه چیز هیجان زده باشیم و به فردا فکر نکنیم و تیم را به هیچ وجه برای فردا آماده نکنیم. این هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و انرژی همه بالاست. می‌توان گفت بازی مقابل آرسنال به ما اعتماد به نفس داد. مقابل یونیون برلین تغییرات زیادی انجام دادیم و با این حال به راحتی پیروز شدیم. آماده‌ایم تا فردا گام دیگری را برداریم.

امروز وضعیت خوبی دارید. آیا این به دلیل نتایج خوب اخیر بایرن است؟

خوب خوابیدم! خوب استراحت کردم و یک قهوه خوب خوردم. قطعا همین کافی است.

هری کین؟

رکورد گلزنی او باورنکردنی است. گل‌های او به ما کمک زیادی می‌کند. او یک پکیج کامل را دارد: او فقط گل نمی‌زند، پاس گل می‌دهد و یک رهبر است. او کاپیتان تیم ملی انگلیس است و ما از حضور او بسیار خوشحالیم.

رئال مادرید؟

ما قبلاً بازی آن‌ها را چند بار تماشا کرده‌ایم. این کار را با آنالیزورهای تیم هم انجام داده‌ایم. رئال کیفیت فردی عالی را در کنار قدرت انتقال توپ دارد. این خصوصیت رئال است، همیشه یک تهدید هستند و قادر به پیشرفت و پیروزی هستند. می‌توانند لحظات سخت را تحمل کنند و این را دوست دارند.

رالف رانگنیک جانشین شما در بایرن؟

اگر بخواهیم صادق باشیم، این سؤال مانند همسایه‌ای است که در ساعت سه صبح سروصدا می‌کند [می‌خندد]. هدفونم را روی حالت حذف نویز تنظیم می‌کنم و آن را نادیده می‌گیرم! این موضوع برای بازی فردا به من کمک نمی‌کند و همینطور درباره بازی سه شنبه، این مشکل من نیست.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!