Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:10:50 GMT

ماجرای نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب جلیلی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۱۲۰

ماجرای نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب جلیلی چیست؟

عضو دفتر سعید جلیلی، نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب به عضو شورای‌عالی امنیت ملی را «خیالی» خواند و با تعبیر «خبرسازی های سازمان یافته» آن را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، عباس رنجبر، از اعضای دفتر سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی توضیحاتی را درباره خبر جنجال برانگیز نامه ۲۰۰ صفحه ای منتسب به جلیلی مطرح کرد.

وی اصل نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب به جلیلی را «خیالی» خوانده و با تعبیر «خبرسازی های سازمان یافته» تلویحا آن را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر در رشته توئیتی دیگر از یک گزارش ۱۳۶ صفحه ای خبر داده که کارگروه سیاست خارجی دولت سایه در مرداد ۱۴۰۰ و برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور، آن را تهیه کرده است.

به گفته رنجبر، این گزارش به ارزیابی آخرین گزارش ظریف به مجلس درباره برجام پرداخته و به شکلی مستند، ادعاهای خلاف واقع وی را رد کرده است.

در این توییت آمده است: طبق تبصره ۱ ماده ۹ «قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای ‌برجام» (مصوب ۲۱ مهر ۱۳۹۴)، وزیر امور خارجه موظف بود روند اجرای توافقنامه را هر سه ماه یک بار به مجلس گزارش دهد؛ اما گزارش آخر ظریف دامنه موضوعات مختلف و گسترده‌تری را دربر داشته است.

رنجبر افزود: محمدجواد ‌ظریف در نامه شماره ۶۴۲۸۶۲۷ مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۰، بیست و دومین و آخرین گزارش سه‌ماهه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تقدیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کرد.

عضو دفتر جلیلی با ناشیانه خواندن خبرسازی های سازمان یافته اخیر، نوشته است: خبر واقعی در راه است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت سعید جلیلی مذاکرات وین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم

کاربران با هشتگ "شکایت از بی بی سی"، اقدام نهاد‌های حقوقی و دیپلماتیک کشور علیه شبکه جهانی بی بی سی را خواستارشدند که گزارشی بدون مستند‌ها و منبع موثق درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی منتشر کرده بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • ماجرای ترخیص روغن‌های آلوده به سموم چیست؟
  • معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است
  • گروه‌های سرود در نمایشگاه کتاب به اجرا می‌پردازند
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه