Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عباس رنجبر از اعضای دفتر سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی توضیحاتی را درباره خبر جنجال برانگیز نامه ۲۰۰ صفحه ای منتسب به جلیلی مطرح کرد.

وی اصل نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب به جلیلی را «خیالی» خوانده و با تعبیر «خبرسازی های سازمان یافته» تلویحا آن را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر در رشته توئیتی دیگر از یک گزارش ۱۳۶ صفحه ای خبر داده که کارگروه سیاست خارجی دولت سایه در مرداد ۱۴۰۰ و برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور، آن را تهیه کرده است.

به گفته رنجبر، این گزارش به ارزیابی آخرین گزارش ظریف به مجلس درباره برجام پرداخته و به شکلی مستند، ادعاهای خلاف واقع وی را رد کرده است.

در این توییت آمده است: طبق تبصره ۱ ماده ۹ «قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای ‎برجام» (مصوب ۲۱ مهر ۱۳۹۴)، وزیر امور خارجه موظف بود روند اجرای توافقنامه را هر سه ماه یک بار به مجلس گزارش دهد؛ اما گزارش آخر ظریف دامنه موضوعات مختلف و گسترده‌تری را دربر داشته است.

رنجبر افزود: محمدجواد ‎ظریف در نامه شماره ۶۴۲۸۶۲۷ مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۰، بیست و دومین و آخرین گزارش سه‌ماهه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تقدیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کرد.

عضو دفتر جلیلی با ناشیانه خواندن خبرسازی های سازمان یافته اخیر، نوشته است: خبر واقعی در راه است.

کد خبر 654863 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام خبر ویژه محمدجواد ظریف سعید جلیلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام خبر ویژه محمدجواد ظریف سعید جلیلی صفحه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود