Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان از شکایت این باشگاه از بازیکن پیشین نفت MIS خبر داد. - اخبار ورزشی -

سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره فسخ قرارداد محمد بلبلی با باشگاه نفت مسجدسلیمان و پیوستن این بازیکن به تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: بلبلی برای نفت زحمت کشیده است، اما مسجدسلیمان مردم آبرومندی دارد و ما به خاطر آنها از تیم دفاع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با نساجی خودش را چهار کارته کرد و کمیته انضباطی و فراز کمالوند تصمیم گرفتند بلبلی را اخراج کنند.

وی با بیان اینکه بلبلی تعهد داده بود که در تمامی جلسات تمرینی نفت شرکت کند، خاطرنشان کرد: او قبل از بازی با پیکان از مسجدسلیمان رفت و حالا 13 روز به تمرین نیامده است. این بازیکن روز سوم بهمن از باشگاه نفت درخواست کرد که مطالباتش باید ظرف 10 روز پرداخت شود. باشگاه این درخواست را پذیرفت و حالا پول بلبلی آماده است. این بازیکن پس از جدایی از سپیدرود، با محرومیت دو ساله روبه‌رو شد و برای فولاد نیز مشکل ایجاد کرد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: مجوزها را می‌گیریم و فکری روی نیمکت می‌نشیند

«ما روز 12 بهمن از بلبلی به کمیته وضعیت فدراسیون شکایت کردیم.»،‌ سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: می‌دانستم که بلبلی به تبریز رفته است، اما می‌گفتیم او به مردم مسجدسلیمان عِرق دارد. مدیرعامل باشگاه باور نمی‌کرد که او از نفت جدا شده است. این بازیکن تعهد داده بود که اقدام غیراخلاقی دیگری که به تیم ضربه بزند، انجام ندهد و اگر در یک جلسه تمرین غیبت کند، مبلغ زیادی از قراردادش کسر می‌شود.

صالحی‌پور با بیان اینکه بلبلی پاسخی به تماس‌های اعضای باشگاه نفت مسجدسلیمان نداده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان با دل و جان در دو نوبت تمرین می‌کنند و فقط علی عبدالله‌زاده در تمرینات شرکت نمی‌کند. قرارداد او بندی برای فسخ ندارد و این بازیکن به ناراحتی روحی دچار شده است. باشگاه‌های لیگ برتری به ندرت 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند، اما ما 30 درصد از قرارداد اعضای تیم را به حساب آنها واریز کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز نفت مسجدسلیمان تراکتور تبریز نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم