Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی بیان کرد: معظم له در این دیدار با گله‌مندی، سفارشاتی داشتند و بشارت ایشان در خصوص این موضوع که آمریکایی‌ها اعتراف کردند که در مساله تحریم‌ها شکست خوردند بود، و این شکست مفتضحانه به واسطه ایستادگی مردم ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت اقتصادی کشور، شرطی نکردن اقتصاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان از سفارشات رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از نابسامانی وضعیت اقتصادی کشور در دهه ۹۰ انتقاد کرد و یعنی دولت یازدهم و دوازدهم به خاطر رویکرد اشتباه هیچ توجهی به اقتصاد مقاومتی نداشت ضمن اینکه اعتقادی به روحیه جهادی نداشت.

وی ابراز امیدواری کرد این اشتباهات در دولت سیزدهم با رویکرد جدید جبران شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگر به مسایل شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: در شهرستان خرمشهر نخبگان و افراد صاحب فکر و ابتکار بسیاری داریم که می‌توانند کارآفرینی و اشتغالزایی کنند اما متاسفانه حمایت نمی‌شوند.

وی ادامه داد: اگر از همین جوانان کارآفرین حمایت شود مشکل بیکاری این شهرستان برطرف خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه با اشاره به احتمال برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امید است که شرایط به لحاظ کرونایی خوب باشد و مردم در این راهپیمایی شرکت کنند مگر اینکه وضعیت غیر از این باشد و از مردم تقاضا داریم که تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

برچسب‌ها خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها خرمشهر ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند