Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار کرد: امام خمینی (ره) تربیت شده مکتب اسلام است و همراهی مردم باعث پیروزی شگفت انگیز انقلاب اسلامی شد.

وی  ادامه داد:‌ این پیروزی که همچنان ادامه دارد زورگویان عالم را به تکاپو و تشکیل پیمان‌های جدید با دولت های سرسپرده وادار کرده و تاکنون نتیجه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شکل و شیوه حضور مردم برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن مراتب از طریق ستاد کرونا اعلام خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از راه‌های موفقیت که امامین انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند وحدت و همدلی قوای سه گانه در کشور و در سطوح پایین تر می باشد که مردم لرستان انتظار دارند این انسجام را در عمل مشاهده کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: انسجام درون دستگاه‌های اجرایی لرستان، تعامل سازنده برای خدمت به مردم، تلاش برای ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و تورم و جلوگیری از گرانفروشی، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و احیای واحدهای تعطیل امری ضروری و در اولویت تمام نهادهای اجرایی و خدمتگزاران است.

وی گفت: در این راستا نشست و ارتباط دستگاه‌های حاکمیتی با عموم مردم، گروه‌ها و جریان‌های انقلابی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در روند پیشبرد اهداف و توسعه لرستان موثر است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی برای رسیدن به آرمان و ارزش های اسلامی نیازمند سرمایه اجتماعی مردم و اعتماد عمومی است بنابراین توجه دستگاه‌های حاکمیتی لرستان به دغدغه‌های مردم و نگرانی نخبگان، فرهیختگان و گروه‌های انقلابی امری ضروری است که باید به این نگرانی تشکل‌ها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انتصابات نباید باعث نگرانی مردم شود ادامه داد: انتصاب یک امر قانونی و در اختیار استاندار می باشد و اگر بنا بر انتصاب نداشتند سخنی نمی‌گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: افراد حقیقی و حقوقی در استان و خارج از قوه مجریه برای سایر پست‌ها معرفی شده که ظاهرا پیچیدگی و تاخیر در انتصابات را به همراه داشته است، برخی نیز خارج از قوه مجریه تلاش می کنند فرد مورد نظر خود را به کار گیرند که اگر به اصل تفکیک و هماهنگی بین قوا توجه لازم نشود کسی پاسخگوی اعمال خلاف نخواهد بود.

وی اجرای مصوبات سفر رییس جمهور را خواسته عمومی از استاندار لرستان مطرح کرد و گفت:‌ باید از این مرحله با سرعت و دقت عبور کنیم چرا که برخی سازمان ها به واسطه تاخیر در انتصاب در انجام امور مردم کوتاهی می کنند و منتظر انتخاب مسوول جدید هستند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: افرادی دارای تعهد، دانایی، توانایی، انگیزه و بدور از سهم خواهی باید در راس مدیریت قرار گیرند تا عقب‌ماندگی‌های استان جبران شود، استاندار نیز خود منتخب دولت سیزدهم است و جریانات همسو با دولت از وی انتظار دارند به افراد باسابقه در این راستا توجه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: برخی در این خصوص نگرانی دارند که تشکیل نشست های مشترک موجب برطرف کردن نگرانی، روشنگری و مانع تفرقه و جدایی خواهد شد، همچنین ائمه جمعه از اقدامات مطالبه‌گری مطابق با منطق و استدلال و همراه با پیشنهادهای سازنده حمایت می کنند.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد دهه فجر حجت الاسلام والمسلمین انقلاب اسلامی جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست