Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماه پس از آن که حسین شریفی به غلط گزارش اختصاصی طرفداری را تکذیب کردو به ناحق، به طرفداری تهمت انتشار گزارش خلاف واقع زد، امروز مجید صدری پس از گذشت ۱۱۴ روز با تایید آنچه طرفداری در روز ۲۱ مهر ماه نوشته بود، گفت: وزارت ورزش حاضر بود مبلغ ۲۲ میلیارد تومان برای تسویه بدهی کالدرون به پرسپولیس کمک کند که سازمان لیگ حاضر به همکاری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، چهارشنبه ۲۱ مهر ماه سال جاری طرفداری با انتشار گزارشی اختصاصی با تیتر «همکاری وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب گابریل کالدرون به بن بست رسید؛ سازمان لیگ زیر بار تخلف ۲۸ میلیاردی نمی رود، عزیزی خادم پشیمان شد» از منتفی شدن پرداخت بدهی کالدرون به وسیله وزارت ورزش خبر داد و نوشت وزارت ورزش حاضر بود طلب کالدرون را بپردازد و برای آن که دچار مشکلات قانونی نشود می خواست پول را به حساب سازمان لیگ واریز کند تا این سازمان به پرسپولیس پول بدهد اما رییس سازمان لیگ این کار را خلاف قانون تشخیص داد و زیر بار اجرای خواسته رییس فدراسیون که به وزیر ورزش قول همکاری داده بود، نرفت.

همان شب حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال طرفداری را متهم به دروغگویی کرد و مدعی شد اصلا و ابدا چنین قراری بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نبوده و به هیچ وجه قرار نبوده طلب کالدرون از طریق انتقال پول به حساب سازمان لیگ پرداخت شود. او در برنامه های تلویزیونی ابتدا مدعی شد فدراسیون اصلا چنین پولی ندارد که به پرسپولیس کمک کند و پس از آن که مجری برنامه برایش توضیح داد موضوع کمک فدراسیون به باشگاه نیست و ماجرا، انتقال پول کالدرون از کانال سازمان لیگ است، این انتقال را انکار کرد. در حالی که خبر رسانه طرفداری مبنی بر این که فدراسیون به وزارت ورزش قول داده بوده از طریق سازمان لیگ کانال انتقال پول را برای باشگاه پرسپولیس باز کند اما رییس سازمان لیگ به دلیل غیر قانونی بودن این کار، با خواسته فدراسیون مخالفت کرد، کاملا درست بود، حسین شریفی در شب های فوتبالی گفت: فدراسیون فقط در حال بررسی راه هایی است که انتقال پول را برای پرسپولیس تسهیل کند. شریفی آن شب طوری به طرح مبلغ ۲۸ میلیارد می خندید و می گفت اصلا از این رقم ها نیست که مخاطب تصور می کرد مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان بوده و طرفداری غلو کرده است.

حالا اما مجید صدری به صراحت گفته است:

در ماجرای پرداخت طلب کالدرون، وزارت ورزش و جوانان حاضر بود حدود ۲۲ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز کند که این پول را به پرسپولیس بدهد تا ما مطالبات کالدرون را به موقع بپردازیم اما سازمان لیگ اعلام کرد نمی توانم به حساب باشگاه حرفه ای پولی واریز کنم!

البته منبعی که آن زمان خبر را در اختیار رسانه طرفداری گذاشت هنوز هم مدعی است مبلغی که وزیر ورزش می خواست به پرسپولیس کمک کند ۲۸ میلیارد تومان بود که حدود ۲۲ میلیارد برای طلب کالدرون و مابقی برای تسویه یکی دیگر از بدهی های خارجی پرسپولیس بوده است. 

همچنین رسانه طرفداری پیش از این نوشته بود های وب، اسپانسر باشگاه استقلال به پرسپولیس کمک مالی کرده که این خبر را هم امروز مجید صدری تایید کرد و گفت این هنر او بوده است که توانسته از اسپانسر و کارگزار باشگاه استقلال هشت میلیارد تومان کمک مالی بگیرد.

صحت و سقم سایر ادعاهای مسئولان فدراسیون فوتبال نیز به مرور مشخص می شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرسپولیس کمک میلیارد تومان طلب کالدرون وزارت ورزش سازمان لیگ انتقال پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان