Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر جمعه در خطبه‌های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه باید در مقابله با دشمنان یکدست و یکرنگ بود؛ افزود: یوم الله ۲۲ بهمن ازجمله روزهایی است که باید اختلافات را کنار گذاشت و اگر مسئولین امر تشخیص دهند که راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشد، باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی در این حرکت شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بی تفاوتی و هرگونه عقب نشینی از این اجتماع علناً خیانت به کشور است و قطعاً چند قدم حضور در این راهپیمایی همراهی با هزاران شهیدی است که تقدیم این انقلاب و نظام شده است.

وی با بیان اینکه در اوضاع و احوال کنونی حفظ وحدت و همدلی لازمه نظام و انقلاب است؛ گفت: البته قبول می‌کنیم و اقرار می‌کنیم و اعتراف می‌کنیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند در ۴۲ سال گذشته دولت مردان نخواستند و یا نتوانستند رسالت انقلاب که اجرای عدالت و حمایت از اقشار آسیب پذیر است، آن را عملیاتی کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی هنوز هم با دستان خودمان خانواده‌های کمیته امدادی تربیت می‌کنیم و قطعاً نابسامانی حاکم استو قشر عظیمی از جامعه بصورت کمیته امدادی اداره می‌شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه در اجرای عدالت مشکل داریم و موجب شده که جایگاه‌های مسئولین و انسان‌های کاربلد کنار گذاشته شده و مجموعه‌ها و دستگاه‌ها از مدیر و مدبر خالی شوند.

وی اذعان کرد: نوعاً دولت مرکز کارآموزی شده و به بهانه کادرسازی در زمان تغییر دولت‌ها کل افراد تغییر می‌یابند و همیشه تعداد زیادی نخبه نیز از گردونه خدمات دهی محروم مانده و کنار گذاشته می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فرا رسیدن ایام رجب را تبریک گفت و با دعوت از نمازگزاران به انجام اعمال این ماه، توبه و استغفار را از واجبات ماه رجب اعلام کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین به واقعه به شهادت رسیدن یکی از مسئولین نیروی انتظامی در شیراز توسط اراذل و اوباش اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام و درخواست از قوه قضائیه جهت برخورد شدید با عاملان این جنایت تلخ تصریح کرد: خدای نکرده اگر چنین اتفاقی در مناطق ما بیفتد، قبل از اینکه مقامات قضائی به آن رسیدگی کنند مردم خودشان گوش چنین افرادی را می‌برند و منتظر اجرای عدالت نمی‌مانند.

کد خبر 5416618

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بناب امام جمعه بناب خطبه های نماز جمعه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها همدان ایلام زنگ انقلاب سیستان و بلوچستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد