Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: برای نفت مسجدسلیمان زحمت کشیدم و درست نیست که سرپرست تیم چنین دروغی بگوید.

به گزارش طرفداری، محمد بلبلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جدایی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

در قرارداد من بندی وجود داشت که اگر ۵۰ درصد مطالباتم پرداخت نشد می‌توانم در نیم‌فصل جدا شوم. امسال کلا ۳۰ درصد از قراردادم را گرفتم و حتی مطالبات سال گذشته من نیز پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد انتخاب تیم تراکتور برای ادامه کار در لیگ بیست و یکم عنوان کرد:

تراکتور تیم بزرگی است. تمام تلاشم و هر چه در توان دارم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار می‌گیرم تا بتوانم مهره موثری باشم و کمک هرچند کوچکی به این تیم کنم. امیدوارم سرباز خوبی برای تراکتور باشم.

بلبلی در خصوص اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان قصد دارد از او به خاطر فسخ یکطرفه شکایت کند، اظهار داشت:

من هیچ گونه کار غیرقانونی انجام ندادم. یک بار یک اشتباه مرتکب شدم، این بار از همه مسئولان و کارشناسان، سازمان لیگ و فدراسیون سؤال کردم. با علم بر اینکه می‌توانستم فسخ کنم، این کار را انجام دادم.

بلبلی تصریح کرد:

متأسفانه باشگاه نفت مسجدسلیمان مدعی شده که من یک هفته سر تمرین نرفته‌ام اما من با محمود فکری تلفنی صحبت کردم و گفتم دیرتر سر تمرینات حاضر می‌شوم. فکری هم گفت هر موقع مشکلت حل شد سر تمرین بیا. متأسفانه سروش صالح‌پور سرپرست تیم اعلام کرده من یک هفته جواب تلفن را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دادم اما واقعا هیچ تماسی از طرف باشگاه نداشتم. فقط خودم یک بار با محمود فکری تماس گرفتم. اگر مدرکی دارند بیاورند که چند بار تماس گرفته‌اند و من جواب نداده‌ام. من خودم حدود ۱۲-۱۰ روز قبل دو بار به باشگاه ایمیل زدم و گفتم اگر تا ۱۳ بهمن پولم را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندهید جدا می‌شوم. یعنی درواقع فسخ قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌ اطلاع داده بودم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت:

من یک فصل و نیم در نفت مسجدسلیمان حضور داشتم و هرچه باشد زحمت کشیدم. این درست نیست که چنین برخوردی با من شود و سرپرست تیم چنین دروغی بگوید. هر حرفی دارند روراست و مستقیم به خودم بگویند. حتی با یکی دو بازیکن دیگر تسویه شد اما پول من را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندادند. اگر هوادار بود حق داشت که ناراحت شود و هر صحبتی را انجام بدهد اما مسئول تیم خودش در کار بوده و می‌دانسته چه شرایطی وجود داشته، همان طور که گفتم من حتی ایمیل زدم و گفتم تا فلان تاریخ می‌توانم فرصت بدهم.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارد به خاطر دریافت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کند، گفت:

هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. واقعا این رفتار اذیتم کرد. ان‌شاالله در آینده تصمیم درستی خواهم گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال

تیم های تراکتور و استقلال تهران از سری بازی های هفته ۲۵ لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف همدیگر رفتند که با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078777 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی