Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:45:35 GMT

دولت و مجلس برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۶۳۶

دولت و مجلس برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت باید در راستای بهبود وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار»  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد:طبق تعابیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، کشور بعد از پیروزی در عرصه‌های مختلف مانند پیشرفت در علم، تاثیرگذاری در منطقه و جهان، دارای تجربه شده و رکورددار شتاب علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اعجاز از جانب خداوند بود، تصریح کرد: این نظام امانتی مهم از جانب امام امت و شهیدان است ، هرچند اکنون مشکلات متعددی از جمله تورم و بیکاری جامعه را در برگرفته اما مجلس شورای اسلامی و دولت باید در راستای بهبود وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنند و  بدنه دولت نیز باید از افراد همسو با آن انتخاب و بکارگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام از تلاش‌های رییس جمهور در عرصه‌های داخلی و بین المللی برای اعتلای ایران اسلامی قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش و همدلی کشور را از شرایط موجود برهانیم.

کریمی‌تبار با تبیین شرایط ایران  قبل از انقلاب، گفت:  رژیم طاغوت یک حکومت دست نشانده آمریکایی و انگلیسی بود که از خود هیچ اراده‌ای نداشت و مجری خواسته‌ها و برنامه‌های این کشورها بود که مونه بارز آنرا می توان به تصویب قانون کاپیتولاسیون و مصونیت تام اتباع آمریکایی در ایران اشاره کرد که امام راحل (ره) بر علیه حکومت دست نشانده پهلوی قیام کرد و مردم نیز به این قیام لبیک گفتند.

وی تاکید کرد: روحیه‌ی  حقارت‌آمیز ایران در زمان رژیم پهلوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روحیه شهادت طلبی، ایثار و رشادت تغییر کرد و دفاع مقدس، کمک های مومنانه، ایثارگری در خط مقدم سلامت و موارد دیگر نیز از این روحیه به عنوان یکی  از دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی ایران نشأت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود