Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: مسئولان فرهنگی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دسیسه دشمنان را خنثی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور در جمع نمازگزاران سمنانی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تحریف انقلاب اسلامی ایران هستند و باید از طریق جهاد تبیین نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد و دسیسه دشمنان را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید نسل جوان بدانند پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزت و اقتدار به ارمغان آورد افزود: در زمان طاغوت ظلم و ستم و تبعیض و فساد بیداد می‌کرد اما با پیروزی انقلاب بساط ظلم و ستم و فساد برچیده شد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان زمان انقلاب را ندیدند گفت: شخصیت‌سازی، تبیین افکار عمومی و اقناع نسل امروز باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام قدس‌پور با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال بزرگ کردن طاغوت هستند افزود: در زمان طاغوت تورم بیش از 50 درصد بیداد می‌کرد اما دشمنان این واقعیت را پنهان می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از طرق مختلف دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان معرفی کرد تصریح کرد: در این زمینه مسئولان فرهنگی نقش مهمی دارند.

انقلاب اسلامی در کشورهای جهان نفوذ پیدا کرده است

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در کشورهای جهان نفوذ پیدا کرده است گفت: مسئولان نیز باید در داخل برای تبیین انقلاب و همچنین شخصیت‌سازی برای نسل جوان امروز تلاش کنند.

حجت الاسلام قدس‌پور با بیان اینکه راه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است تصریح کرد: وقتی پهپادی از یمن یکهزار و 500 کیلومتر می‌پیماید و فرودگاه ابوظبی را هدف قرار می‌دهد این امر نشان‌دهنده جهانی شدن راه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر: جوانان، تاریخ و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را مطالعه کنند امام جمعه کیش: پیشرفت‌های ایران در سایه نظام ولایی محقق شد امام جمعه زاهدان: ایستادگی انقلاب اسلامی با این حجم عظیم از توطئه‌ها "معجزه" است

وی در بخش دیگر از سخنان خود بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان و متخصص بومی در بخش‌های مدیریتی استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستاوردهای انقلاب امام جمعه موقت انقلاب اسلامی نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است