Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دهه فجر استفاده از ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی است، گفت: دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم این جشن پیروزی را تکرار کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب، نام و یاد مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی را گرامی داشت و گفت: دهه فجر استفاده از ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دهه فجر مثل عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم این جشن پیروزی را تکرار کنند تا این جریان فکری عمیق تاریخی به نسل‌های بعد نیز منتقل شود.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: خودمان نیز با تکرار روایتی درست از انقلاب اسلامی تنبه پیدا می‌کنیم؛ یاد امام، شهدا، جبهه، دفاع جانانه مردم در خطرات و مناسبات مختلف همان یاد خداست که ما را در موضوع انقلاب به روز نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب بی‌مثالی است. انقلاب یعنی تحولی در جریان که ادامه داشته باشد، هر روزی که تحول و پویایی نباشد، رکود خواهد آمد، نور خدا خاموشی ندارد و اینکه امام خمینی (ره) این انقلاب را انفجار نور نامیدند حساب دارد.

تکمیل می‌شود...


برچسب ها: نماز جمعه تهران ، خطیب نماز جمعه ، حجت الاسلام صدیقی ، دهه فجر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نماز جمعه تهران خطیب نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی دهه فجر انقلاب اسلامی جمعه تهران نماز جمعه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در نماز جمعه تهران

دیگر خبرها

  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد