Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:16:46 GMT

دولت سکونت مسئولان در محل خدمت را مورد توجه قرار دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۷۱۲

دولت سکونت مسئولان در محل خدمت را مورد توجه قرار دهد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبرآباد گفت: مدیران و مسئولان برای رفع محرومیت و خدمت به مردم مسئولان باید به صورت جهادی پای کار باشند و با تمام توان به مردم خدمت کنند.

وی خدمت را یک موقعیت برای خدمت به مؤمنان دانست و گفت: آنچه که در تغییرات مهم است سکونت افراد در محل خدمت است و از انتخاب افرادی که در شهر محل مسئولیت حضور فیزیکی و سکونت ندارند جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عنبرآباد افزود: شاخصه‌های دیگری همچون مؤمن بودن، تخصص و جهادی بودن باید مدنظر قرار گیرد.

وی خواستار برنامه ریزی برای توسعه و رفع محرومیت در جنوب کرمان شد و گفت: مردمی بودن و در کنار مردم بودن را شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم دانست.

وی همچنین با اشاره به حادثه قتل یکی از مأموران انتظامی در شیراز از مسئولان مربوطه خواست با اراذل و اوباش برخورد سخت انجام دهند و امنیت مردم را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 5416638

منبع: مهر

کلیدواژه: عنبرآباد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها خطبه های نماز جمعه همدان ایلام آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است