Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در دهه فجر امسال 228 پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی روستایی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر اهالی  45 روستای تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند و تعداد 35 پروژه روستایی نیز عملیات اجرایی آن ها آغاز و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تعداد روستاهای قابل افتتاح هر شهرستان را به تفکیک این گونه برشمرد و افزود: شهرستان بانه 2 روستا با 142 خانوار و 2 شهرک شهری، دیواندره 9 روستا با   402  خانوار، سقز 6 روستا با 264 خانوار، سنندج 8 روستا با1101 خانوار، قروه 2 روستا با 24 خانوار، بیجار 13 روستا با 425 خانوار، کامیاران 5 روستا با 144  خانوار ایام الله دهه فجر را جشن می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی در این ایام مبارک تعداد 2502 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

وی افزود: تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی در بخش روستایی 35 مورد می‌باشد که پیش‌بینی می‌گردد تعداد 994 خانوار روستایی در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل گردند.

فعله گری تعداد روستاهای کلنگ‌زنی هر شهرستان را به تفکیک این گونه تشریح کرد: شهرستان بانه با 3 روستا و 28 خانوار، دیواندره 4 روستا با  64 خانوار، سقز  6 روستا با 201 خانوار، سنندج 12 روستا با  349  خانوار و یک پروژه ایمنی، سروآباد 3 روستا با 46 خانوار و مریوان  7  روستا با  306خانوار عملیات اجرایی گازرسانی آن‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز خواهید گردید. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان این نوید را به مردم شریف و نجیب استان کردستان داد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایر روستاهای که امکان گاز رسانی به آن‌ها میسر است، را عملیاتی نماید. 

احمد فعله گری با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستاها در استان کردستان با سایر استان‌ها متفاوت است، گفت: روستاهای باقیمانده از نقاط اصلی خطوط انتقال گاز بسیار فاصله داشته و اغلب دارای مسیری طولانی و صعب العبور می‌باشد و این امر سبب می‌گردد اجرای عملیات گازرسانی به روستاها با سختی‌ها و دشواری‌های فراوانی روبرو گردد ولی شرکت گاز استان کردستان با تلاش مضاعف سعی دارد تا پایان سال 1401تمام روستاهای واجد شرایط را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید.

فعله‌گری در پایان سخنان جمع کل اعتبارات هزینه شده و قابل پیش بینی را این گونه تشریح کرد: جمع کل اعتبارات هزینه شده در قسمت پروژه‌های روستایی 61 میلیارد تومان و برای گازرسانی به 133 واحد صنعتی و 14 پروژه زیربنایی و مقاوم سازی اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان و برای 36 پروژه کلنگ زنی   68 میلیارد تومان اعلام کرد.

لازم به ذکر است برای گازرسانی به 45 پروژه روستایی افتتاح شده  بیش از 260 هزار متر شبکه گذاری صورت گرفته و  1643 علمک نیز نصب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز استان کردستان میلیارد تومان کلنگ زنی گاز طبیعی فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم