Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر جمعه در یادواره شهدای آسمانی‌ها در روستای نیسیان اردستان، اظهار داشت: در ماه رجب اگر چه ولادت‌ها و ایام شادی‌هایی نیز وجود دارد اما سوم رجب شهادت امام هادی (‌ع) است.

وی افزود: بارگاه مطهر امام هادی که در سن ۴۱ سالگی به شهادت رسیدند، در سال ۸۴ توسط داعشی ها و تکفیری‌ها در سامرا تخریب شد همانگونه که در زمان خود امام، یک انسان جلاد به نام متوکل عباسی حرم امام حسین (ع) را تخریب کرد تا مردم به زیارت امام نروند اما هر بر دشمنان نتیجه عکس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به ایام الله ده فجر خاطرنشان کرد: امام راحل، معجزه انقلاب اسلامی را بدون پشتوانه شرق و غرب، با اتکا به خداوند و پشتوانه دریای انبوه مردم رقم زد درست در زمانی که هیچ کشوری جرئت ایستادگی در برابر کشورهای استکباری مانند آمریکا را نداشت.

حسینی تصریح کرد: امام راحل از سال ۴۴ تا ۵۷ که در نجف بود هرگاه برای زیارت امام علی (ع) می‌رفت زیارت جامعه کبیره از امام هادی را می‌خواند که این نشان دهنده تاکید بیشتر بر مأنوس شدن مردم با ائمه‌اطهار است.

امنیت و آسایش ایران مرهون شهداست

وی تاکید کرد: به گفته‌ی غربی‌ها، ایران امن ترین کشور در آشوب‌ترین منطقه است در حالی که هرگونه تحریم و تهدید نیز از سوی خودشان علیه ما بوده است ولی اینکه ما الان در آسایش و امنیت به سر می‌بریم به خاطر شهدایی هست که در مقابل دشمن سینه سپر کردند و این عزت را به بارآورند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: بسیج دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی ما نیست و در کنار آن حشدالشعبی و حزب‌اله لبنان و دیگر لشکرها در دنیا نیز وجود دارد چراکه انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار را در دنیا گسترش داد.

حسینی خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاوم فلسطینی نیز بعد از پیروزی انقلاب در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و پیروزی‌هایی رقم زدند؛ به تعبیر رهبر انقلاب، این سردار سلیمانی بود که مشت آنها را پر کرد، که اگر در گذشته جواب موشک آنها را با سنگ می‌دادند، الان با موشک پاسخ می‌دهند.

وی یادآور شد: اگر روحیه ایستادگی و مقاومت نبود امروز دولت تکفیری‌ها و داعشی ها کل منطقه را گرفته بودند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر باید رمز پیروزی امام در انقلاب را برای مردم و جوانان بازخوانی کنیم، تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌گفتند ما فکر نمی‌کردیم یک پیرمرد ۷۹ ساله یک حرکتی را ایجاد کند که منجر به پیروزی انقلاب شود و بعد از گذشت ۴۳ سال نیز، همچنان تداوم داشته باشد.

وی یادآور شد: از زبان دشمنان امام را بهتر بشناسیم، آنهایی که با ما دشمن هستند نیز به عظمت امام اعتراف می‌کنند، دشمنان به طرح، برنامه‌ریزی و ابتکار عمل امام پی برده بودند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: باید این ایام را مغتنم شمرد، درست است که مشکلات و کاستی‌هایی دارم، همانطور که رهبری نیز فرموند اگر در طی این ده سال اخیر مسئولان همکاری می‌کردند شرایط بهتری داشتیم.

وی تصریح کرد: بالاخره در نظام مردم سالاری دینی، انتخاب با مردم است و گاهی هم مردم مسئولانی را انتخاب می‌کنند که عزم و اراده‌ی لازم را ندارند و کشور در خدمت رسانی به مردم دچار وقفه می‌شود.

حسینی تاکید کرد: الحمدالله اکنون یک دولت مردمی بر روی کار آمده که در پی ایجاد ایران قوی در همه زمینه‌ها اعم از صنعت، کشاورزی، علم و.. است.

وی ادامه داد: این دولت وضعیت خوبی را تحویل نگرفته است، بدهی‌هایی که از دولت گذشته وجود دارد و دیگر موارد موجب سختی کار دولت شده اما کسی خم به ابرو نمی‌آورد و جهادی کار می‌کنند.

حسینی یادآور شد: از زمانی که مجلس شورای اسلامی به وزرا رأی اعتماد داد، کار خود را شروع کردند و در همین مدت کوتاه نیز اقدامات انجام شده در بحث سلامت، کمبود آب که مشکل بسیاری از استان‌ها هست و … قابل مشاهده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در بودجه‌ی سال آینده اعتبار مناسبی برای حل معضل کم آبی در نظر گرفته شده و با کشت بسیار محصولات کشاورزی زمینه برای صادرات هم فراهم می‌شود، همانطور که تعاملات با کشورهای همسایه راه را برای حل مشکلات باز کرده است.

کد خبر 5416636

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی انقلاب اسلامی ایران یادواره شهدا دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه عکس استانها همدان ایلام آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی زنگ انقلاب معاون پارلمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است