Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:27:35 GMT

رمز پیروزی ملت ایران وحدت و اتحاد حول محور ولایت است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۸۷۰

رمز پیروزی ملت ایران وحدت و اتحاد حول محور ولایت است

گروه استان‌ها - ائمه جمعه استان تهران رمز پیروزی ملت ایران در چهل‌وسه سال گذشته را وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری دانستند و بر تداوم آن تأکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با تأکید بر جهاد تبیین اظهار کرد: امام هادی (ع) در زیارت جامعه کبیره، پاسخگویی به پرسش‌ها و در مناظرات مختلف، تربیت شاگردان برجسته و کادر سازی و تکریم علما و فقها به جهاد تبیین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اقدام دستگاه قضایی در دستگیری عامل شهادت نیروی انتظامی قابل قدردانی است اما تقاضا می‌شود اقدامات بازدارنده نیروی انتظامی بیشتری ایجاد شود تا ناامنی‌ها کمتر شود و مسئولان کشوری باید بازنگری در قوانین پلیس داشته تا بتوانند اختیارات بیشتری در دفاع از خود داشته باشند و از دادستان استان فارس و کشور درخواست می‌شود این فرد شرور به اشد مجازات محکوم شود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک‌بار دیگر سیلی سختی بر گوش دشمن زده و مانع توطئه‌های دشمن خواهد شد، افزود: تفکر انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی سربازان انقلاب اسلامی در منطقه بین‌الملل تکثیر می‌شود و پس از 43 سال پیروزی، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار به فعالیت و گسترش خود ادامه می‌دهد و با پویایی دل‌های مردم دنیا را به سمت خود فتح می‌کند.

وی با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکا بر ملت ایران اثرگذار نبود و مردم ایران مقاوم بوده و در کنار مشکلات و گرفتاری‌ها ایستادگی می‌کنند در ادامه گفت: در بخشی از مدیریت‌های جامعه در رکود، ضعف و فساد مدیریتی هستیم و از دولت جدید می‌خواهیم نسبت به تغییر مدیران ناکارآمد و ناسالم که از دولت قبل روی کار ماندند سرعت بیشتری دهند و تغییرات به نفع مردم ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جوکار افزود: همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت مردم در پیشبرد امور استفاده کنند و امام خمینی (ره) با نگاه نهادسازی، خدمت مردمی، توجه به مستضعفین و جهاد سازندگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی تصریح کرد: برپایی میز خدمت پیش از برگزاری نماز جمعه در راستای خدمت به مردم است که در مساجد نیز انجام شده و رابطه دوسویه مردم و مسئولین موجب تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

خدا به برکت امام راحل اسلام و مسلمین را از طاغوت نجات داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام‌جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه امور زندگی اظهار داشت: آیت‌الله صافی گلپایگانی هیچ‌گاه زمان را از دست نداد و برای انقلاب اسلامی بسیار تلاش کرد.

وی افزود: هشتاد کتاب را نوشته‌اند که هرکدام از آن‌ها دارای مسائل بسیار مهم و قابل‌تأمل هستند، ایشان عمرشان را هیچ‌گاه ضایع نکردند و از دقایق برای کسب علم و افزایش تحقیقات خود بهره‌های بسیار بردند.

لزومی در ادامه با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، افزود: تا این لحظه چیزی در خصوص لغو راهپیمایی بیان‌نشده اگر هم گفته شود به‌صورت موتوری و خودرویی از میدان آزادگان به‌سوی مصلی در پاکدشت برگزار می‌شود.

امام‌جمعه پاکدشت در ادامه اضافه کرد: در محافلی که برای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود با وضو حضور یابید زیرا در این مجالس ارواح مطهر ائمه اطهار نیز حضور می‌یابند، این انقلاب یک هدیه الهی است.

امام‌جمعه پاکدشت تصریح کرد: هیچ دردی به عظمت طاغوت نیست، شاه دین‌ستیز بود و سرجنگ با مؤمنین و مؤمنات داشت؛ خدا به برکت امام راحل، اسلام و مسلمین را از طاغوت نجات داد؛ 22 بهمن جشن پیروزی اسلام و قرآن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌توانید از حضورتان در جلسات و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دریغ نکنید، جوانان نمی‌دانند طاغوت چه بلایی سر ما آورد.

انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین انقلاب عصر جدید است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نورپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) اظهار داشت: حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی از استوانه‌های حوزه علمیه قم و از برجستگان علمی و عملی و پر سابقه ترین عالم دینی بود.

وی در ادامه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین، بی‌نظیرترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است که به حول و قوه الهی 43 سال است از عمر مبارک انقلاب سپری می‌شود و مانند کوهی سرافراز از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده و ذره‌ای از شعارها و اهداف اولیه‌اش منحرف نشده است.

امام‌جمعه گلستان افزود: استقلال، آزادی، اخلاق، معنویت، عزت، عقلانیت، برادری از مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی است که بیش از چهار دهه بر این شعارها تأکید کرده است.

نورپور تصریح کرد: تمام تلاش دشمن به تسلیم و خفت واداشتن مردم ایران است و با ارعاب، تهدید، تحریم، توطئه می‌خواهند ملت را تسلیم کنند تا به نقشه‌های شوم خود برسند.

حذف رانت‌های کثیف از صنعت خودروسازی ضروری است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل کاظمی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب با اشاره به حادثه اخیر شیراز و شهادت یک مأمور، عنوان کرد: استقرار امنیت از مطالبات به‌حق مردم پرند است. ما ضمن تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی، امیدواریم گام‌های جدی دراین‌باره برای برقراری بیشتر امنیت و آسایش مردم پرند صورت گیرد.

وی با اشاره به دیدار رهبری با صنعتگران، افزود: ایمنی در صنعت خودرو از مؤلفه‌های جدی دولت قرار گیرد و قیمت یکسان خودرو را در بازار شاهد باشیم. این رانت زالو صفت در صنعت خودرو باید حذف شود و مردم خدمات ارزنده در این عرصه دریافت کنند. دولت و مجلس این خواسته مردمی را دنبال کنند، چراکه امید ملت در خانه ملت است.

امام‌جمعه پرند ضمن انتقاد از شرایط گرانی خودرو، افزود: مردم توان خرید یک پراید را ندارند بعد به جوانان می‌گویند چرا ازدواج نمی‌کنند. چرا مدیران در ساختمان شیشه‌ای زندگی نمی‌کنند. مردم این پارادوکس موجود را می‌فهمند. رانت خودرو را برحسب نگاه انقلابی ندانید. پیشرفت‌های انقلاب را در صنعت موشکی و پهپادی می‌توان به‌خوبی دید.

رفع مشکلات مردم درگرو پیگیری و اقدامات جهادی مسئولان است

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به درگذشت فقیه عالی‌مقام آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: آیت‌الله گلپایگانی مرجع بصیر و از انقلابی‌ترین فقهای معاصر بودند که از دوران جوانی تا نهضت امام خمینی (ره) با مبارزات سیاسی حضوری فعال داشتند.

وی افزود: تاکنون 10 جلسه قرارگاه خدمت‌رسانی در 10 محله شهرستان پردیس برای رفع مشکلات مردم با حضور مسئولان و خدمت‌گزاران مردم عزیز برگزارشده که برخی از این مشکلات رفع شده است.

امام‌جمعه پردیس در ادامه گفت: برخی دیگر از مطالبات و مشکلات مردم نیاز به پیگیری دارد و یا برای تأمین اعتبار و اختصاص بودجه نیاز به مصوبات استانی یا کشوری دارد.

حسینی تصریح کرد: مردم عزیز و انقلابی ما که در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند سزاوار محرومیت از امکانات اولیه آب، برق و گاز نیستند ما باید در این فصل سرد زمستان مشکلات مردم را حل کنیم.

وی یادآور شد: در پیگیری و مشکلات مطرح‌شده در میز خدمت رسان، اغماض برخی از مسئولان وقت در صدور مجوزها و ساخت‌وسازهای غیرمجاز پیدا است و این چشم‌پوشی‌ها و تخلفات مشکلات زیادی را برای مردم فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به دلیل موج ششم کرونا با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌طور غیرمتمرکز با شور حال انقلابی و برگزاری جشن‌هایی در سطح شهرستان برنامه‌های مفید برای مردم عزیز خواهیم داشت.

رمز پیروزی ملت ایران در 43 سال قبل وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت خود و دیگران به تقوای الهی اظهار داشت: رمز پیروزی ملت ایران در 43 سال قبل و در آن بهمن خونین، وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری بود.

وی افزود: رمز دوام و بقاء انقلاب اسلامی هم اتحاد و انسجام حول محور ولایت و ایثار و فداکاری درراه توسعه و پیشرفت کشور است.

امام‌جمعه رباط‌کریم بیان کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران روز جمعه آینده با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یک‌بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب را اعلام و بر تداوم انقلاب اسلامی تأکید می‌کنند.

نورپور گفت: روز جمعه آینده 22 بهمن روز نمایش اقتدار عظمت ایران و ایرانیان است.

امام جمعه موقت یاسوج: ایستادن مقابل قدرت‌های استکباری مهمترین دستاورد انقلاب استامام جمعه اردبیل: انقلاب اسلامی منافع عظیمی را از دشمنان پس گرفتامام جمعه همدان: جوانان خاطرات خیانت پهلوی‌ها را مطالعه کنند/ هجوم فرهنگی دشمن بعد از انقلاب اسلامی بیشتر شد

وی در ادامه عنوان کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی جمعه آینده اتحاد و انسجام و همبستگی خود حول محور ولایت را به نمایش می‌گذارند و بر تداوم راه امام و انقلاب و رهبری تأکید می‌نمایند.

ترابی با اشاره به رحلت مرجع تقلید عالی‌قدر صافی گلپایگانی بیان کرد: الله العظمی صافی گلپایگانی از استوانه‌های فقاهت و مرجعیت و از برجسته‌ترین شاگردان آیت‌الله بروجردی و یکی از برترین فقهای عصر بود که آثار فراوانی در عرصه‌های مختلف فقهی، اصولی، کلامی و مبارزه با فرقه‌های انحرافی داشت.

امام‌جمعه رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: حکام خائن امارات تا دیر نشده به خیانت خود پایان داده و دست از کشتار ملت مظلوم بردارند و برای آمریکا و صهیونیست‌ها خوش‌خدمتی نکنند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وحدت و اتحاد حول محور ولایت رمز پیروزی ملت ایران الاسلام والمسلمین خطبه های نماز حول محور ولایت صافی گلپایگانی انقلاب اسلامی ایام الله دهه امام جمعه جمعه این هفته مشکلات مردم نماز جمعه آیت الله 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است