Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری محله:در پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، روزانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تُن انواع آبزیان سردآبی، گرم‌آبی و پرورشی عرضه می‌شود که از این مقدار، ۷۵ درصد را ماهیان پرورشی، ۲۱ درصد را انواع ماهی جنوب و ۴ درصد را  نیز انواع ماهی شمال تشکیل می‌دهند.
بر اساس این گزارش، از آن جا که سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران محسوب می‌شود، به منظور ارتقاء و بهبود استانداردها و ضوابط موجود در زمینه بهداشت مواد غذایی و تأمین سلامت شهروندان و در تعامل و همکاری با دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و مرکز بهداشت شرق تهران، اقدام به بازسازی و بهسازی این پایانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش خاطرنشان می‌سازد، با توجه به اینکه پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، بخش قابل توجهی از نیاز مردم پایتخت و شهرها و استان‌های همجوار را به آبزیان تأمین می‌کند، تخریب، بازسازی و بهسازی این پایانه از خردادماه سال جاری، آغاز و در مدت زمان کمتر از ۸ ماه، تکمیل و راه‌اندازی شد.  
گفتنی است، در این بازگشایی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و رییس مرکز بهداشت شرق تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد میدان میوه و تره بار بعثت و اقدامات به عمل آمده به منظور بازسازی و بهسازی پایانه آبزیان این میدان، از همکاری و تعامل خوب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرا و رعایت استانداردها و موازین بهداشتی تقدیر کردند.

کد خبر 654894

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پایانه آبزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد