Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جعفری در خطبه های این هفته نمازجمعه خاوران با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه کسب تقواست و به گفته پیامبر اکرم (ص)؛ ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهی در حرمت و فضیلت به آن نمی رسد و قتال با کافران در این ماه حرام است، رجب ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رمضان ماه امت رسول الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماه رجب ماه استغفار است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزنده و مهربان است.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام دهه فجر به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

امام جمعه خاوران در مورد صنعت خودرو و نارضایتی مردم نیز بیان کرد: رهبر انقلاب فرموند با وجود حمایت های زیادی که از صنعت خودرو انجام شد، مردم ناراضی هستند و این نارضایتی به حق است و اگر دولت های قبل درست عمل کرده بودند وضعیت اقتصادی بهتر بود.

جعفری ادامه داد: یکی از ماموران خدوم ناجا در هنگام حفظ امنیت مردم به دلیل اینکه نمی توانست از سلاح خود استفاده کند، جان خود را از دست داد و به شهادت رسید که از دستگاه قضایی می خواهیم در این زمینه به سرعت عمل کرده و قاتل را به اشد مجازات برساند.

کد خبر 5416684

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر خاوران خطبه های نماز جمعه شیراز دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام همدان تبریز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی ماه رجب رجب ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم