Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:27:35 GMT

نماز جمعه در بخش‌های قم اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۲۹۰

نماز جمعه در بخش‌های قم اقامه شد

باشگاه خبرنگاران جوان قم -خطیب جمعه منطقه پردیسان در خطبه های  امروز نماز جمعه با اشاره به توفیقات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: هزینه‌هایی که خانواده شهدا دادند برای اقامه اسلام و دین بود.

او گفت: این نظام بر اساس ولایت و تفکر شیعی استوار و این انقلاب میراث ائمه اطهار علیهم السلام برای عصر غیبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت پردیسان گفت: انقلاب باید برای جوانان ما محل افتخار باشد و جوان ما باید به دستاورد‌های انقلاب از دفاع مقدس و عرصه‌های علمی و دفاعی افتخار کند.


نماز جمعه بخش خلجستان

حجت الاسلام یزدی امام جمعه بخش خلجستان تبیین و قدر شناسی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه مسئولین برشمرد و گفت: خدماتی که دولت به مردم تقدیم کرده باید با جهاد تبیین بازگو شود.

او گفت : نارضایتی مقام معظم رهبری از صنعت خودرو سازی کشور بسیار به حق و قابل تامل است که باید هرچه سریعتر پیگیری و برطرف شود و برای ارتقاء این صنعت از صنایع پایه بهره برداری شود.


خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان

حجت السلام جبارزاده امام جمعه موقت بخش سلفچگان در خطبه‌های نماز جمعه این بخش گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در رابطه با کالا‌های قاچاق به مسئولان تاکید فرمودند که مبارزه با قاچاق باید کاملا قاطع و بی رحمانه باشد و جنس لوکس قاچاق را بیندازید زیر دستگاه خردکننده و خردش کنید.

او گفت: ما هم این درخواست را از مسئولین مربوطه داریم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب با بر خورد جدی با واردات قاچاق زمینه شکوفایی تولید ملی که برکاتی را به همراه دارد فراهم کنند.

 

نماز جمعه جعفریه

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه جعفریه ایستادگی در مقابل استکبار را از برکات انقلاب دانست  و گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که هیچ ابرقدرتی جرات تعرض به خاک و ملت جمهوری اسلامی ایران را ندارد و خود دشمنان اعتراف میکنند که حتی تحریم نیز نتوانست ملت ایران را تسلیم اراده استکبار کند.

 

نماز جمعه کهک

حجت الاسلام صبوری فیروزآبادی امام جمعه شهرستان کهک با استناد به آمار‌های بین المللی به تبیین پیشرفت‌های کشور در ایجاد خدمات اولیه به مردم در عرصه‌های آب آشامیدنی، برق، گاز و بهداشت پرداخت و در پایان خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت امام هادی علیه السلام مصائب امام مظلوم را یادآور شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انقلاب اسلامی نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد