Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر

 امام جمعه موقت بوشهر گفت: عملکرد و مسیر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی باید بدون هیچگونه افراط و تفریط به جامعه به خصوص نسل جوان بیان و تبیین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و آنچه در این مدت از جمله تحریم‌ها، فشارها و جنگ‌هایی که بر ملت ایران تحمیل شد؛ مهمترین وظیفه ای است که باید به نحو مطلوب اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حرکت انقلابی ملت ایران ناشی از تبعیت از ولایت، مرجعیت، مبارزه با ظلم، تبعیض، فساد و مخالفت با ارزش‌های دینی بود.

دشتی اضافه کرد: امروز باید با یک قضاوت منصفانه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بدون هر گونه ناامیدی و خودکم بینی نسبت به گذشته قضاوت و برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: مسیر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با همه گرفتاری‌ها، تحریم‌ها، فشارها و جنگ‌ها با مقاومت و ایستادگی ملت ایران پشت سر گذاشته و همچنان با پشتیبانی این ملت با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با تاکید براینکه ریشه های انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین شود گفت: همه ملت وظیفه دارند  ریشه‌ها، عوامل و علت ایستادگی ملت ایران در مقابل نظام شاهنشاهی را بشناسند.

دشتی یادآور شد: ممکن است امروز کسانی بخواهند انقلاب را تخریب و هدف‌های آن را طور دیگری بیان کنند به همین دلیل است که با توجه به درس آموز بودن تاریخ انقلاب باید همه آحاد جامعه به خصوص جوانان با مطالعه این تاریخ سراسر فراز و فرود بصیرت خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران در مسیر مبارزه با ظلم بودند و مقابله با ستمگر یک شعار بود و امروز بعد از ۴۰ سال مقاومت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به پیشرفت علمی، صنعتی، دفاعی رسیده و در ردیف کشورهای اول جهان قرار گرفته است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز ملت ایران در کنار مشارکت سیاسی به استقلال ملی رسیده و با خودباوری جوانان و استقامت ملت ایران تحریمها را پشت سر گذاشته و به قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است.

وی یادآورشد: در کنار همه این موفقیت‌ها، کوتاه نیامدن در مقابل استکبار جهانی بعنوان یک خط قرمز مطرح است و مورد توجه باید قرار گیرد.

دشتی تاکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری همه بزرگان، امام راحل، شهیدان، ایثارگران و جانبازان است و به همین دلیل است که حفظ این انقلاب از نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی اوجب واجبات مطرح و  کسانی که در این راه زحمت کشیدند می دانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای آن جانفشانی‌های زیادی شده است.

وی به شهات رسیدن یک افسر پلیس به دست اوباش و ارازل در یکی از استانهای همجوار استان بوشهر را محکوم کرد و گفت: امروز پلیس از متن مردم است و با حفظ اقتدار در خدمت این ملت قرار دارد این درحالی است که در گذشته این نیرو در خدمت نظام شاهنشاهی بود.

کنگان

امام جمعه کنگان گفت: مسئولان خدمات نظام کارآمد دینی را صادقانه و بی مبالغه به مردم بازگو و خود را در مقابل ولی نعمتان پاسخگو بدانند.

حجت الاسلام محمود محمودی در جمع نمازگزاران این شهر افزود: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان خدمات نظام و پاسخگویی مسئولان به ولی نعمتان خود یعنی مردم هستند.

وی با تشکر از راه اندازی میز خدمت در مصلای شهدای محراب به مناسبت دهه فجر خاطر نشان کرد: مسئولان باید کار هر روز خود را خدمت بی منت به مردم بدانند و هیچ مسئولی حق درشتی و دهن کجی به مردم را ندارد و مردم نیز باید قدرشناس مسئولین صادق و خدوم خود باشند و نباید بی مدرک به مسئولین اهانت و تهمت زده شود.

محمودی با بیان اینکه همه باید بدانیم کجا بوده ایم و اکنون به کجا رسیده ایم گفت: با وجود تمام تلاش‌های نظام سلطه و تحریم‌های ظالمانه در چند دهه گذشته نظام کارآمد دینی توفیقات زیادی به همراه داشته که بایستی آنها را تبیین کرد.

امام جمعه کنگان با تقدیر از اهدا ۱۴ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) محله کوزه گری این شهر به زوج های جوان افزود: اقدام بنیاد احسان و گروه های جهادی در برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه تحسین برانگیز و یکی از اعمال شایسته ماه رجب نیز همین کمک مومنانه و صدقه است.

محمودی با بازخوانی سخنان حکیمانه و راهبردی و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با برخی کارگزاران نظام ، تولید کنندگان و کارآفرینان و سخنان معظم له در خصوص آمارهای ناخرسند اقتصادی دهه ۹۰ بیان کرد: مسئولین نظام و تیم اقتصادی دولت به دغدغه های رهبری که دغدغه و خواست مردم است جامه عمل بپوشند.

وی با تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در شورای اسلامی و سفر معاون گمرک جمهوری اسلامی به کنگان افزود: علاوه بر نامه مکتوب، ارتقاء گمرک کنگان از اداره به مدیریت صدور مجوز برای صادرات و واردات کالا به کنگان، ایجاد رویه مسافری برای پهلوگیری کشتی های توریستی مسافربری در اسکله جدید کنگان و برخی مسائل دیگر از جمله مواردی بود که در این سفر به این مقام کشوری یادآور شد.

گناوه 

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: پایین بودن کیفیت خودرو و وضعیت موجود لوازم خانگی باعث گلایه مندی رهبر معظم انقلاب از این صنایع شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارآفرینان و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور سختان ارزشمند و کارشناسانه بیان فرمودند که همیشه راهگشاری مشکلات کشور است.

وی اظهارکرد: رهبری در این دیدار هم گلایه از تولیدکنندگان لوازم خانگی با حمایت های چندین ساله که از آنها می شود و هم از کیفیت خودروهای داخلی گله مند شدند.

امام جمعه گناوه گفت:  خودروهای داخلی در حوادث جاده ای به علت پایین بودن کیفیت باعث شده است تا در سال شاهد تصادف و تلفات زیادی  شویم.

وی بیان کرد: خودروهای داخلی با خودروهای خارجی تفاوت زیادی دارند و از امنیت و کیفیت لازم برخوردار نیستند.

رکنی حسینی ادامه داد: به علت مدیریت نکردن صحیح و سیاست گذاری های غلط در صنعت خودروسازی باعث شده تا وضعیت خودروها در کشور چنین وضعیتی داشته باشد.

امام جمعه گناوه به تخریب برخی منازل و دیوارهای مردم در روستای مال قاید در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ما هیچگاه مخالف قانون نیستیم ولی بعضی مواقع نباید اتفاقاتی صورت بگیرد که  نظام و انقلاب آسیب ببیند.

وی افزود: در سفری که وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر استانی رئیس جمهور به استان از این شهرستان داشتند به ایشان موضوع را مطرح کردم و در سفر اخیر استاندار بوشهر خواستم که مشکل پیش آمده مردم با دولت را حل کند.

وی بیان کرد: اگر از روز اول در چنین مسایلی پیشگیری و مدیریت می شد اکنون افرادی در آن روستا با قرض کردن خانه نمی ساختند تا با چنین مسایلی مواجه و خانه شان تخریب شود

امام جمعه گناوه گفت: از استاندار بوشهر توقع دارم اختلاف ملکی که بین دولت و مردم این روستا پیش آمده برای همیشه حل کند تا آثار و آسیب هایی را به دنبال نداشته باشد.

برچسب‌ها بوشهر ستاد اقامه نماز کشور گناوه کنگان دهه فجر رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ستاد اقامه نماز کشور گناوه بوشهر ستاد اقامه نماز کشور گناوه کنگان دهه فجر رهبر معظم انقلاب امام جمعه گناوه انقلاب اسلامی ملت ایران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند