Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:46:48 GMT

تساوی یک نیمه‌ای هوادار و استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۸۳۱

تساوی یک نیمه‌ای هوادار و استقلال

در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در نیمه اول مقابل هوادار تهران متوقف شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم هوادار تهران رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدعلی اصغر مومنی

کمک داوران: سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی

کارت زرد: داریوش شجاعاییان، معین عباسیان، رضا عنایتی( سرمربی) ( هوادار) زبیر نیک نفس( استقلال)

کارت قرمز:-

گل: رودی ژستد( دقیقه ۱۰- پنالتی) برای استقلال/ محمد جواد محمدی( دقیقه ۴۰) برای هوادار

ترکیب تیم هوادار تهران: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، مهدی عبدی، سید محمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان، حسین صادقی، معین عباسیان، بابا محمدی، محمد جواد محمدی

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب تیم استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، ووریا غفوری، جعفر سلمانی، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

دقیقه ۷:

ارسال بلند بازیکنان هوادار را حسینی دروازه‌بان استقلال به راحتی مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم‌ترین اتفاق بازی تا این دقیقه بود.

دقیقه ۸:

شوت آرام جواد محمدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰:

قاسمی نژاد در محوطه جریمه هوادار سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان که ژستد مهاجم خارجی استقلال این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۱:

رضا عنایتی به تصمیم داور به دلیل اعلام یک خطا در میانه میدان به سود استقلال به شدت معترض شد و داور با توقف بازی به سمت او رفت تا به سرمربی هوادار تذکر بدهد.

دقیقه ۱۳:

ضربه کاشته هوادار در محوطه جریمه به سپهر روزی طلب رسید و ضربه سر او را حسینی دروازه‌بان استقلال مهار کرد.

دقیقه ۲۵:

پاس خوب قاسمی نژاد پشت محوطه جریمه به ژستد رسید و شوت محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱:

شوت جواد محمدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲:

مهدی زاده ضربه کاشته استقلال را روی دروازه هوادار ارسال کرد که بشاگردی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۵:

ضربه کرنر استقلال را مهدی‌زاده روی دروازه هوادار فرستاد که توپ به ژستد رسید و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان برگشت خورد و توپ به نیک نفس رسید و شوت او نیز با اختلاف از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸:

هوادار با اشتباه سلمانی صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را مدافعان استقلال دفع کردند. معین عباسیان دومین کرنر پیاپی را زد که بازهم مدافعان توپ را به کرنر فرستادند. در نهایت هوادار دو ضربه کرنر دیگر زد که حاصلی برای این تیم نداشت اما در یک دقیقه ۴ کرنر متوالی روی دروازه استقلال زده شد. در نهایت توپ با مشت حسینی دروازه بان استقلال راهی اوت شد.  پرتاب اوت دستی هوادار در یک رفت و برگشت به محمد جواد محمدی رسید او هم با یک ضربه گل تساوی هوادار را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲:

معین عباسیان ضربه کاشته هوادار را روی دروازه استقلال فرستاد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت امین قاسمی نژاد استقلال فرهاد مجیدی رضا عنایتی هوادار معین عباسیان رودی ژستد محمدجواد محمدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دروازه استقلال کنار دروازه دروازه هوادار معین عباسیان بیرون رفت محوطه جریمه جواد محمدی روی دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)