Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:26:45 GMT

کلوپ: حضور مانه و صلاح در فینال دستاورد بزرگی است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۱۳۹

کلوپ: حضور مانه و صلاح در فینال دستاورد بزرگی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از حضور محمد صلاح و سادیو مانه در فینال جام ملت‌های آفریقا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح و مانه در طول چند هفته اخیر در اختیار لیورپول نبودند و برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم‌های ملی کشورشان پیوستند.

حالا سنگال و مصر هر دو به دیدار نهایی این رقابت‌ها رسیده‌اند و باید روز یکشنبه در فینال به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر کاردیف سیتی در دور چهارم از جام حذفی انگلیس درباره بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آفریقا گفت:« من هنوز برنامه‌ای ندارم که به همراه تیم به تماشای فینال این مسابقات بنشینیم اما با دقت این رقابت‌ها را دنبال کرده‌ایم. رسیدن به فینال برای هردوی آنها دستاورد بزرگی است.»

 

 

او درباره این که یکی از بازیکنانش در دیدار فینال بازنده خواهد بود اظهار داشت:« تا به حال تورنمنت بسیار موفقی برای پسرها بوده است. این فینال بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود اما تماشای این بازی آسان نیست چون یکی از آنها پس از این بازی خوشحال خواهد بود و دیگری بسیار غمگین است. هر دو شانس خوبی برای فتح جامی بسیار مهم دارند.»

این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت صلاح و مانه گفت:« فکر می‌کنم آنها برای پنجشنبه در اختیار ما باشند. هرکدام از آنها که قهرمان شود بدون شک برای جشن قهرمانی به کشورش برمی‌گردد. هرکسی که قهرمان شود روز سه‌شنبه یا چهارشنبه به جمع ما اضافه خواهد شد.»

کلوپ همچنین درباره جذب لوییس دیاز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اضافه کرد:« ما او را خریدیم چون از تمام ویژگی‌هایش راضی بودیم. من مدتی است که او را دنبال می‌کردم و فقط در دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پورتو او را ندیدم. او بازیکنی استثنایی است. سرعت، مهارت و شخصیت خوبی دارد تا بتواند زندگی حرفه‌ای درخشانی داشته باشد.»

محمد صلاح سادیو مانه لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح سادیو مانه لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون