Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:12:20 GMT

شام آخر سعادت در فولاد؛ دفاع راست ملی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۱۴۰

شام آخر سعادت در فولاد؛ دفاع راست ملی در استقلال

فولاد خوزستان برای شکل‌دهی تیمی قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به جذب دو ستاره دیگر طبق نیاز جواد نکونام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه پنجره نقل و انتقالات فولاد در ابتدای فصل بسته ماند و این تیم موفق به حضور در بازار جذب بازیکن نشد، اکنون با برطرف شدن موانع آنها که یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند، پنجمین بازیکن مدنظر خود را نیز جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فولاد خوزستان که فصل گذشته با جواد نکونام موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شده بود، فصل را با مشکلات بزرگی استارت زد اما اکنون آنها در حال طی کردن مسیری هستند که طبق چشم‌انداز جواد نکونام احتمالا بار دیگر سرخ‌های اهوازی را در جاده موفقیت قرار دهد. نکونام که به واسطه مشکلات شکل گرفته، بعد از دستیابی به قهرمانی حذفی اقدام به ترک باشگاه کرده بود تا انها عبدالله ویسی را روی نیمکت خود ببینند، در بازگشت دوباره به خوزستان در حال شکل‌دهی تیمی قدرتمند بریای نزدیک شدن به اهدافش است. آنها در کنار سپاهان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند که استقلال و پرسپولیس را حذف شده در آن می‌بینند.

 

اکنون نکونام که نمی‌خواهد همانند فصل گذشته حذف شده زودهنگام از این رقابت‌ها لقب گیرد، به دنبال تقویت و برطرف کردن نقاط ضعف تیمش است.

 

آنها در گام اول علیرضا کوشکی را از چنگ دیگر رقبا خارج کردند و به خدمت گرفتند. جذب شهاب گردان برای حل مشکل در خط دروازه دومین گام نقل و انتقالاتی آنها بود و در ادامه به سراغ محمدرضا خلعتبری مهاجم باتجربه سپاهان رفتند که سابقه ملی‌پوش بودن و حضور چند باره در لیگ قهرمانان باعث بالا رفتن بار تجربه این تیم خواهد شد. 

 

اکنون اما آنها با جذب دو بازیکن از اردوگاه استقلال، بزرگترین پاتک را به بازار نقل و انتقالاتی زده اند تا تیمی پیش‌رو در پنجره زمستانی لقب گیرند. نکونام که همواره علاقه خاصی به سبک بازی آرش رضاوند داشت در نهایت او را به تور انداخت و جذب تیمش کرد. عارف آقاسی مدافع ملی‌پوش استقلال نیز دیگر هدف زمستانی فود بود که این اقدام آنها نیز با موفقیت به سرانجام رسید.

 

در شرایطی که بحث معاوضه صالح حردانی با رضاوند و آقایی طی هفته اخیر به اوج خود رسیده بود و در چند مرحله تا اجرایی شدن نیز پیش رفته بود، اکنون با جذب دو ستاره آبی‌پوش توسط فولاد خوزستان باید این انتقال را نهایی تصور کرد. صالح حردانی امروز با حضور در اردوی فولاد خوزستان ناهار را در کنار هم‌تیمی‌های خود صرف کرد و در ادامه با آنها خداحافظی کرده و اردوی شاگردان نکونام را ترک کرد. اتفاقی که باید آن را در راستای انتقال رضاوند و آقاسی عنوان کرد و به زودی انتظار خبر مربوط به استقلالی شدن حردانی را کشید.

 

عارف آقاسی نقل و انتقالات نیم فصل 1400 فولاد خوزستان آرش رضاوند استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عارف آقاسی نقل و انتقالات نیم فصل 1400 فولاد خوزستان آرش رضاوند استقلال تهران لیگ قهرمانان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد