Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 پس از اعلام رسمی ژی پینگ، رئیس جمهور چین، با سخنرانی توماس باخ، رئیس IOC و حضور جمعی از مقامات بلندپایه بین المللی ادامه یافت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت IOC؛ توماس باخ در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از میزبانی چین گفت: "سال نو مبارک! بهترین آرزوها برای سال ببر (سال نو چینی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز سال المپیک است. هم سال ببر و هم سال المپیک نشانه همت بلند، شجاعت و قدرت است. امروز، به لطف این همت، چین یک کشور ورزش زمستانی است. بیش از 300 میلیون نفر در حدود 2000 پیست اسکی و پیست یخ به ورزش های زمستانی می پردازند. این دستاورد خارق العاده، عصر جدیدی را برای ورزش های زمستانی جهان باز می کند و مشارکت جهانی را به سطوح جدیدی ارتقا خواهد داد و به سود مردم چین و همچنین علاقه مندان به ورزش های زمستانی در سراسر جهان خواهد بود. ما فقط می‌توانیم این فصل جدید در تاریخ ورزش را بنویسیم، زیرا میزبانان مهربانمان هستند - مردم چین که از صمیم قلب از آنها برای استقبال گرم از همه ما تشکر می‌کنیم".    توماس باخ در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به شرایط پاندمی کرونا در سراسر جهان و تحت تاثیر قرارگرفتن بسیاری از مردم و نیز تقدیر از تلاشهای داوطلبان حاضر در بازی ها؛ خطاب به ورزشکاران و المپین ها اظهارداشت: " شما پس از غلبه بر چالش های بسیار به اینجا رسیده اید، در حالی که در شرایط عدم اطمینان زیادی زندگی می کنید. اما اکنون لحظه شما فرا رسیده است: لحظه ای که آرزویش را داشته اید - لحظه ای که همه ما در آرزوی آن بوده ایم. شما ورزشکاران المپیک - اگر همه ما به قوانین یکسان و به یکدیگر احترام بگذاریم، نشان خواهید داد که جهان چگونه خواهد بود. هیچ تبعیضی به هر دلیلی وجود نخواهد داشت. این ماموریت بازی های المپیک است: گرد هم آوردن ما در رقابت مسالمت آمیز. همیشه در حال ساختن پل ها (نشانه اتصال و همبستگی)، برچیدن دیوارها؛ اتحاد نوع بشر در عین تنوع همه ما. این ماموریت به قوت توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد حمایت می شود. باشد که این رویداد شما را تشویق کند که سریعتر پیش بروید، هدف گذاری والاتری داشته باشید و با هم قوی تر شوید".

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توماس باخ المپیک زمستانی چین توماس باخ همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم