Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ژاپن در یک کنفرانس خبری با اشاره به افزایش موارد ابتلا به اومیکرون در این کشور گفت: کودکان دو سال به بالا در مهدهای کودک بهتر است برای محافظت در برابر سویه اومیکرون ویروس کرونا، ماسک صورت داشته باشند.

به گزارش ایمنا،"گوتو شیگه یوکی" اظهار کرد: ابتلاء به سویه امیکرون به طور گسترده‌ای در حال شیوع در میان سالمندان و کودکان است و توصیه می‌شود برای کودکان نیز در مواقع ضروری از ماسک صورت استفاده شود تا خطر ابتلاء کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت بهداشت ژاپن باید توصیه کند کودکان دو سال به بالا به ویژه در مهدهای کودک ماسک بزنند.

بنابر گزارش شبکه ان اچ کی ژاپن، در حال حاضر وزارت بهداشت این کشور استفاده از ماسک را برای کودکان زیر دو سال توصیه نمی‌کند.

در خصوص کودکان دو سال به بالا نیز این وزارتخانه می‌گوید که باید اطمینان حاصل شود کودکان هنگام استفاده از ماسک مشکلی در تنفس ندارند و نیازی نیست که همه کودکان ماسک بزنند اما در مهدهای کودک بهتر است که کودکان بالای دو سال ماسک داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 553433

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماسک کودکان ماسک زدن کودکان اومیکرون و کودکان علائم اومیکرون در کودکان اومیکرون در کودکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سال به بالا دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان