Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:57:30 GMT

شهادت ۳ شهروند یمنی درپی حملات خونبار ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۵۳۷

شهادت ۳ شهروند یمنی درپی حملات خونبار ائتلاف سعودی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، در پی حملات خونبار ائتلاف سعودی به منطقه الرقو در استان صعده ۳ شهروند یمنی شهید شدند.

همچنین از استان مارب نیز خبر می‌رسد که مناطقی در دو شهرستان الوادی و الجوبه با شلیک ۷ راکت هدف گرفته شده اند.

خبرنگار المسیره در الجوف نیز گزارش داده که جنگنده‌های سعودی با شلیک یک راکت منطقه الیتمه واقع در شهرستان خب و الشعف را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مناطق مسکونی و زیرساخت‌های شهرستان حرض نیز در پی حمله جنگنده‌های سعودی-اماراتی-آمریکایی و شلیک ۱۲ راکت به شدت آسیب دیده اند.

کد خبر 5416788

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن عربستان سعودی امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ولادیمیر پوتین ناتو ایران ترکیه امارات متحده عربی مسکو عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا