Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:33:40 GMT

هفتمین جشنواره استانی فیلم فجر در اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۵۸۱

هفتمین جشنواره استانی فیلم فجر در اردبیل آغاز شد

به گزارش ایرنا، سعید نوریان شامگاه جمعه در این زمینه گفت: از بین ۲۲ فیلم‌ حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال، ۱۶ اثر در سینماهای قدس و انقلاب اردبیل از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فیلم "خائن کشی" از مسعود کیمیایی ساعت ۱۸ و "لایه‌های دروغ" از رامین سهراب ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه، "ملاقات خصوصی" از امید شمس ساعت ۱۸ و "ماهان" از حمید شاه‌حاتمی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز شنبه،  "مرد بازنده" از محمدحسین مهدویان ساعت ۱۸ و "هناس" از حسین دارابی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه  روز یکشنبه در سینما قدس به نمایش درمی‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فیلم "بدون قرار قبلی" از بهروز شعیبی ساعت ۱۸ و "بیرو" از مرتضی علی عباس‌میرزایی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز دوشنبه، "شب طلایی" از یوسف حاتمی‌کیا ساعت ۱۸ و "موقعیت مهدی" از هادی حجاری‌فر ساعت ۲۰ و ۳۰ روز سه‌شنبه در سینما قدس نمایش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: فیلم "شادروان" از حسین نمازی ساعت ۱۸ و "برف آخر" از امیرحسین عسگری ساعت ۲۰ و ۳۰ در روز چهارشنبه، "شهرک" از علی حضرتی ساعت ۱۸ و "علف زار" از کاظم دانشی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز پنجشنبه، "دسته دختران" از منبر قیدی ساعت ۱۸ و "ضد" از امیرحسین ربیعی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه از سینما قدس به نمایش گذاشته می‌شود.

نوریان همچنین تشریح کرد: "لایه‌های دروغ" از رامین سهراب ساعت ۱۸ و "خائن کشی" از مسعود کیمیایی ساعت ۲۰ و ۳۰ در روز جمعه، "ماهان" از حمید شاه‌حاتمی ساعت ۱۸ و "ملاقات خصوصی" از امید شمس ساعت ۲۰ و ۳۰ روز شنبه، "هناس" از حسین دارابی ساعت ۱۸ و "مرد بازنده" از محمدحسین مهدویان ساعت ۲۰ و ۳۰ روز یکشنبه در سینما انقلاب اردبیل به نمایش درمی‌آید.

وی اضافه کرد: فیلم "بیرو" از مرتضی علی عباس‌میرزایی ساعت ۱۸ و "بدون قرار قبلی" از بهروز شعیبی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز دوشنبه، "موقعیت مهدی" از هادی حجاری‌فر ساعت ۱۸ و "شب طلایی" از یوسف حاتمی‌کیا ساعت ۲۰ و ۳۰ روز سه‌شنبه در سینما انقلاب اردبیل به نمایش درخواهد آمد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: "برف آخر" از امیرحسین عسگری ساعت ۱۸ و "شادروان" از حسین نمازی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز چهارشنبه، "علف زار" از کاظم دانشی ساعت ۱۸ و "شهرک" از علی حضرتی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز پنجشنبه، "ضد" از امیرحسین ربیعی ساعت ۱۸ و "دسته دختران" از منبر قیدی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه در سینما انقلاب نماش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: فروش بلیت در این دوره از جشنواره فیلم فجر به‌صورت اینترنتی است و سینماها بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا میزبان تماشاگران خواهند بود.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی برگزار خواهد شد و ۲۲ فیلم مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) به نمایش درخواهد آمد.

بیش از ۱۰۰ سالن سینما در تهران و مراکز ۳۱ استان میزبان این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهند بود و پیش‌بینی می‌شود در طول برگزاری جشنواره حدود ۶۰۰ هزار بلیت به فروش برسد.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر استان اردبیل اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر استان اردبیل اکران فیلم جشنواره فیلم فجر استان اردبیل اکران فیلم جشنواره فیلم فجر ساعت ۲۰ و ۳۰ روز شنبه در سینما ساعت ۱۸ روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر