Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:07:15 GMT

۱۵ خانه ورزش روستایی در خوزستان تجهیز شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۶۱۸

۱۵ خانه ورزش روستایی در خوزستان تجهیز شدند

داوود جباری روز جمعه در حاشیه این آیین که به صورت نمادین در روستای کوت سید سلطان از توابع شهرستان باوی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این خانه‌های ورزش در روستاهای ام اخرجین، درسیه، عبودی، قدس نادری، حشچه سفلی، رمیله، سویدانی، گزین، محمد بن جعفر، زرگان ابوفاضل، کوت سید سلطان، کوت سید صالح، قلعه چنگاهی، گبیر۲ و چزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار هزینه شده برای تجهیز این خانه‌های ورزش را سه میلیارد ریال بیان کرد و گفت: تجهیزات این خانه‌های ورزشی شامل میز شطرنج، میز تنیس، دارت، فوتبال دستی و ... است. 

دبیر هیات ورزش روستایی و عشایری خوزستان افزود: وجود جمعیت جوان و علاقه‌مند به ورزش‌های روستایی و بومی و محلی در خوزستان به عنوان یک میراث گرانبها، ما را به تلاش بیشتر برای توسعه و پیشرفت ورزش در روستاها تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه بازی‌های بومی و محلی، نماد همگرایی و همدلی در میان قومیت‌های مختلف خوزستان است ادامه داد: هم اکنون ۲۷ شهرستان خوزستان دارای هیات ورزشی هستند. همچنین بیش از ۲۰ هزار ورزشکار در روستاهای این استان فعالیت دارند که نشان می دهد روستاییان ما به ورزش علاقمند هستند.

در این آیین محمدتقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری، سیدکریم حسینی یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار باوی و برخی از اعضای شورای اسلامی ملاثانی مرکز شهرستان باوی حضور داشتند.

شهرستان باوی به مرکزیت ملاثانی در شمال اهواز واقع است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان باوی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان باوی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان باوی اهواز ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز