Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام والمسلمین محامی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: مردم در دوران انقلاب اسلامی با هم متحد شده بودند و کمک به یگدیگر و رسیدگی به مستمندان، تلاش برای مبارزه با طاغوت، تلاش برای دفاع از میهن اسلامی، تلاش برای دفاع از دین و دفاع از آرمان‌های اسلامی از جمله خصوصیات مردم انقلابی در آن دوران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر لزوم بازخوانی دقیق تاریخ انقلاب اسلامی و ارزیابی علمی و دقیق انقلاب تاکید کرد و گفت: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی باید نقاط قوت و ضعف خودمان را بشناسیم و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خودمان بکوشیم.

او گفت: ما باید با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه برای ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی و از انقلاب اسلامی هم بصورت قولی و هم بصورت عملی دفاع کنیم و انقلاب اسلامی را دقیق، علمی و منصفانه بشناسیم.

محامی گفت: وقتی دشمن در تلاش است انقلاب اسلامی را جور دیگر معرفی کند باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد وظیفه اش را به نحو احسن و با همان فضای اول پیروزی انقلاب اسلامی انجام و به نسل‌های بعد نیز انتقال دهد.

امام جمعه زاهدان گفت: ما باید قدردان کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند باشیم و زحماتشان را اجر بنهیم و با تمام توان خود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند