Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان بازار به احیای برجام امیدوار بودند و قیمت متوسط هفتگی دلار مسیر نزولی را دنبال کرد.   به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، قیمت دلار متشکل و سنا برای پنجمین هفته متوالی مسیر نزولی را دنبال کرد و به نظر می‌رسید بازار در حال پیش‌خور کردن اثر توافق احتمالی است.   امیدواری بازار ارز به احیای برجام   مذاکرات احیای برجام این هفته در حالت تعلیق بود و مذاکره‌کنندگان ارشد برای تصمیم‌گیری سیاسی به پایتخت‌هایشان بازگشته بودند، اما فعالان بازار به احیای برجام امیدوار بودند و قیمت متوسط هفتگی دلار مسیر نزولی را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار در این هفته نسبتا پایدار بود و بازار شاهد نوسانات شدید قیمتی نبود.   قیمت دلار سنا که در هفته گذشته روی 25 هزار و 479 تومان قرار داشت، 288 تومان معادل 1.1 درصد پایین آمد و روی 25 هزار و 191 تومان قرار گرفت. قیمت دلار متشکل نیز 286 تومان افت کرد و با ورود به کانال 24 هزار تومان روی 24 هزار و 969 تومان ایستاد.   هفته اخیر هفته 45 سال بود و قیمت هفتگی دلار متشکل و سنا از هفته 40 ام سال به صورت پیوسته مسیر نزولی را دنبال کرد.   قیمت هفتگی یورو کاهش یافت   همانند دلار قیمت یورو متشکل و سنا نیز در هفته اخیر کاهش یافت. قیمت یورو سنا از 28 هزار و 888 تومان به 28 هزار و 608 تومان رسید و 280 تومان، معادل حدود 1 درصد پایین آمد. قیمت یورو متشکل از 28 هزار و 631 تومان به 28 هزار و 422 تومان رسید و 209 تومان معادل حدود 0.7 درصد افت کرد.   قیمت دلار به مقدار تعادلی‌اش نزدیک می‌شود؟   حدود یک ماه است که حجم عرضه دلار و یورو در شبکه اطلاع‌رسانی بازار متشکل اعلام نمی‌شود. فعالان بازار انتظار از سرگیری مذاکرات بعد از تصمیم‌گیری سیاسی را می‌کشند و احتمالا با ادامه مذاکرات اخبار تعیین‌کننده‌ای به بازار ارز ارسال می‌شود و قیمت‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. البته روند قیمتی دلار در هفته‌های اخیر نشان می‌داد، بازار در حال پیش‌خور کردن اثر توافق احتمالی بود و ممکن است قیمت‌ها به حالت تعادلی خود با فرض حصول توافق بسیار نزدیک شده باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: احیای برجام قیمت دلار 28 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748285

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا