Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان دبیر فستیوال استعدادیابی ورزش خوزستان گفت: سال ها است که چرخه هدایت دانش آموزان به سمت هیات ها، باشگاه ها و مربیان نیاز به یک معماری مستحکم و پایدار دارد و ما با برگزاری دومین فستیوال استعدادیابی ضرورت توجه به این امر را یادآور شدیم.

سعید پویا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که این فستیوال از چند هفته پیش به صورت رسمی فاز عملیاتی به خود گرفت، اظهارکرد: با همکاری مدیران مجموعه مدارس اندیشه های خلاق و ماندگار برای دومین مرتبه شاهد حضور ۲۰۰۰ دانش آموز از رده های سنی پایه (۶ تا ۱۲ سال) بودیم که با همکاری ۱۸ هیات ورزشی استان خوزستان توانستیم بستری برای ایجاد علاقه مندی و انتخاب رشته مطلوب و هدایت به سمت هیات ها و باشگاه ها را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فلسفه و ماهیت شکل گیری این فستیوال برای دومین سال،  گفت: ماه ها است که به دلیل شیوع ویروس کرونا روح سردی بر ورزش خوزستان حاکم بود و این اجتماع مطلوب از مربیان هیات های ورزشی و باشگاه ها یک تجدید دیدار و یک فرایند خاطره انگیز را رقم زد.

دبیر اجرایی فستیوال بیان کرد: سال ها است که چرخه هدایت دانش آموزان به سمت هیات ها و باشگاه ها و مربیان نیاز به یک معماری مستحکم و پایدار دارد و ما با برگزاری دومین فستیوال استعدادیابی ضرورت توجه به این امر را یادآور شدیم.

وی گفت: در این فستیوال مجموعه ای از مربیان، استعدادیاب ها و باشگاه داران زیر مجموعه ۱۸ هیات ورزشی استان با یک حضور پرشور، پایدار و تخصصی سنگ تمام گذاشتند و با جدیت خود در این امر نشان دادند آمادگی استقبال از چنین برنامه هایی را دارند و نیاز است متولیان ورزش استان این شوق و ذوق را پشتوانه خود بدانند و به این امر تداوم بیشتری دهند.

پویا افزود: هیات های ورزشی استان خوزستان در دومین فستیوال استعدادیابی علاوه بر حضور، بخشی از سخت افزار تخصصی خود را مستقر کردند که شاهد ایجاد فضایی بودیم که برای دانش آموزان ایجاد علاقه شگرفی را کرده بود.

وی عنوان کرد: دو تلاش را سرلوحه قرار می دهیم؛ یکی آن که تصمیم داریم این رویداد در تقویم سالیانه قرار گیرد و دوم این که از ظرفیت سایر مدارس دولتی و غیر دولتی استفاده کنیم و از همین سبب آمادگی خود را برای دعوت از این عزیزان اعلام می داریم.

دبیر فستیوال استعدادیابی ورزش خوزستان با بیان این که فستیوال ورزشی خوزستانی راهی برای هدایت دانش آموزان به عرصه ورزش است، ادامه داد: مدیران مجموعه مدارس اندیشه های خلاق و ماندگار نشان دادند دغدغه ورزش برای شان یک اولویت است و تمایل خود را به ارتباط با هیات های ورزشی جهت استفاده از استعدادهای این دانش آموزان اعلام داشتند که جا دارد از این عزیزان و حمایت های بی دریغ شان تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان افزود: از کلیه روسای محترم هیات های ورزشی شرکت کننده در فستیوال و عوامل اجرایی، کادر تخصصی هیات های ورزشی برای خلق چنین روز دلنشین و سراسر ورزشی و اصحاب رسانه و جراید که حضورشان انگیزه بخش بود تشکر می کنم. از هیات های ورزشی نیز خواهشمندیم ارتباط خود را با دانش آموزان مستعد برقرار کرده و نگذراند این علاقه مندان از چرخه استعدادیابی یا علاقمندی به رشته های ورزشی خارج شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان دووميداني فستیوال استعدادیابی هدایت دانش آموزان هیات های ورزشی باشگاه ها هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی