Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@12:34:41 GMT

روند صدور بخشنامه‌ های ابلاغی به گمرک اصلاح خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۴۴۱۱

‍‍‍‍‍‍

به گزراش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا مقدسی در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر با اشاره به گلایه رهبر انقلاب از صدور بیش از اندازه بخشنامه و دستورالعمل  گمرکی و بلاتکلیفی فعالان اقتصادی اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و بازنگری در ابلاغ بخشنامه‌ها به گمرک هستیم و در این راستا پیشنهاد شده با تشکیل کمیته یا کارگروهی در سطح معاونت حقوقی ریاست جمهوری با حضور دستگاه‌های دولتی مرتبط و فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان، بخشنامه‌ها قبل از ابلاغ بررسی و سپس ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی تأکید کرد: دستگاه‌های و  ارگان‌های زیادی در تجارت خارجی کشور دخیل هستند و گمرک به‌عنوان مجری سیاست‌های اقتصادی دولت، اجراکننده بخشنامه‌هایی است که صادر می‌شود.

وی هدف از سفر امروز خود به استان بوشهر را آسیب‌شناسی در خصوص ماندگاری و رسوب برخی کالاها در گمرک بوشهر برشمرد، گفت: انتظار می‌روداتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و فعالین اقتصادی با ارائه راهکارهایی در ترخیص کالاهای رسوبی گمرک را یاری دهند.  

رئیس کل گمرک ایران از آمادگی گمرک جهت  واگذاری ایکس ری گمرک دیر به بخش خصوصی خبر داد و گفت: هم اکنون زمینه واگذاری ۱۸ دستگاه  ایکس ری کانتینری به همت وزارت دفاع و بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان داخلی‌سازی شده و در دست اقدام می‌باشد.  

مقدسی مردم استان بوشهر را مردمانی مهربان، خونگرم و مهمان نواز عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی این استان در فصل زمستان، این استان از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری تجاری برخوردار است.  

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر نیز با تشکر از همکاری و تلاش کارکنان گمرک استان  بوشهر گفت: هم اکنون ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر  به عنوان ارگان دولتی از بیشترین و بالاترین همکاری با  اتاق بازرگانی به عنوان نهاد بخش خصوصی در این استان برخوردار است.  

خورشید گزدرازی در این نشست خواستار کاهش صدور  بخشنامه‌های گمرکی، ایجاد ایکس ری کامیونی در گمرک دیر و تخصیص سود ۲۰ درصد بازرگانی و افزایش قابلیت رقابت‌پذیری در گمرک بوشهر شد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد گمرک بوشهر گمرک ایران رییس گمرک اتاق بازرگانى علیرضا مقدسی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط علیرضا مقدسی رییس کل گمرک ایران شد نتیجه پرونده تخلف در کره های وارداتی اعلام شد دولت اصلاحیه جریمه ها و حد نصاب ریالی قانون امور گمرکی را ابلاغ کرد روایت رییس کمیسیون اختلافات گمرکی از پرونده بیش‌بود ارزش شرکت تولیدکننده لبنیات واردات گوشی گرانتر از ۶۰۰دلار ممنوع می شود؟ خودروهای وارداتی به چه کسی می رسد؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها روند صدور بخشنامه‌ های ابلاغی به گمرک اصلاح خواهد شد دستیابی به ٣٠ میلیون تن ترانزیت کالا رویا نیست اشتباه خودروسازی را در صنعت لوازم‌خانگی تکرار نکنیم تهرانی ها پس از ۶۲ سال خانه دار می شوند! خطر بزرگ حمل و نقل غیرمجاز گاز در عسلویه آیا می شود برای حریم دریا سند ملکی گرفت؟ ۲ پرواز خارجی به فرودگاه اهواز اضافه شد تصاویر و جزییات جدیدترین خودروی کیا واکنش سرمربی بایرلورکوزن به حضور سردار آزمون هزینه برق ماینرهای آرژانتین ٤ برابر می شود قیمت ماکارونی (جدول) دژپسند: به عملکردم در بازار سرمایه افتخار می کنم/ برای تامین مالی اقتصاد، بورس را باز کردیم قرعه کشی ایران خودرو ۱۶ بهمن ماه + جزییات واکنش حسام الدین آشنا به ادعای خلع سلاح پلیس توسط حسن روحانی نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان لنجان موضع دولت‌ های جهان در مقابل رمزارزها چیست؟ فرزاد مجیدی در اختیار کمیته انضباطی استقلال گران قیمت ترین تلویزیون اسنوا چند؟ (جدول) قیمت مسکن در تهران؛ امروز ۱۵ بهمن جهش بازار رمزارزها / بیت‌کوین مجددا وارد کانال ۴۰ هزار دلاری شد افزایش ارتفاع موج دریای خزر و خلیج فارس افزایش حقوق سربازان مشروط شد احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی تهران اجاره خانه در مرزداران چند؟ کشف راه امیدوار کننده برای درمان دیابت شناسایی سویه جدید اچ آی وی در هلند بنگاه‌ های مسکن شلوغ‌ تر از همیشه! / ماجرا چیست؟ قربانیان کرونا در هند از مرز نیم میلیون نفر عبور کرد اسکوچیچ مربی خوبی است برای باشگاه نه تیم ملی صدور ۵۳۷۵ بنگاه پروانه بهره‌ برداری داور باید یک پنالتی به سود هوادار می گرفت در تیم ملی کشتی آرامش نداشتم تصویری از قاتل شهید رنجبر پس از دستگیری نگاهی به پرونده بانک آینده و ایران‌مال؛ غول ورشکسته واکنش سخنگوی دولت به صادرنشدن روادید آمریکای تیم کشتی ایران ادعای رویترز درباره فروش نفت ایران حمایت رییس جمهور از اجرای رتبه بندی معلمان جزییات اعزام ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی + عکس درخت رنگین کمان + عکس سقوط آزاد سهام فیس بوک احتمال افزایش مصرف بنزین به ۱۲۰ میلیون لیتر در عید ۱۴۰۱ توییت روابط عمومی بانک مرکزی درباره پرونده بانک های متخلف زندگی در اروپا چقدر گران تر شد؟ طلا و سکه ارزان شد ایران از طریق چین به کره شمالی نفت صادر می کند تلاش اردوغان برای نزدیکی به اسرائیل دالان باریک توسعه اقتصادی ایران / نسخه نجات یک اقتصاددان برجسته مشکلات اینماد برای نظام مجوز دهی کشور روایت یک نماینده مجلس از وزرایی که برنامه خودشان را یک دور هم نخوانده بودند! مانعی برای رشد شاخص نیست DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گمرک بوشهر گمرک ایران رییس گمرک اتاق بازرگانى علیرضا مقدسی اتاق بازرگانی استان بوشهر بخشنامه ها بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در این مدت از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام شد.

طبق این گزارش در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳